تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 9:59
کد خبر : 7839

آتش‌به‌اختیاران علیه دولت و زنان در حاشیه‌ نماز‌جمعه/تصاویر

آتش‌به‌اختیاران علیه دولت و زنان در حاشیه‌ نماز‌جمعه/تصاویر

روز نو : جمع‌آوری امضاء در نماز جمعه برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه و شکایت از وزارت ورزش در رابطه حضور برخی از بانوان در مسابقات والیبال/ حسین الله کرم در کنار طوماری که دیروز در نماز جمعه از مردم امضا گرفته می شد. برخی فعالان اصولگرایان می گفتند این حرکت مشکوک است

روز نو :
جمع‌آوری امضاء در نماز جمعه برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه و شکایت از وزارت ورزش در رابطه حضور برخی از بانوان در مسابقات والیبال/ حسین الله کرم در کنار طوماری که دیروز در نماز جمعه از مردم امضا گرفته می شد. برخی فعالان اصولگرایان می گفتند این حرکت مشکوک است و کار آنها نیست!رییس کنونی شورای هماهنگی حزب‌الله با انتشار بیانیه‌ این تشکل اعلام کرد که دانشجویان حزب‌الله دانشگاه تهران مانند اوّل انقلاب شکل گرفته است تا امر آتش به اختیار رهبری را به‌سان بند میم وصیت نامه به اجرا درآورند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز نو، در این بیانیه که در صفحه اینستاگرام حسین‌الله کرم منتشر شده به شرح زیر است:
«آنگاه که دانشگاههاپس ازپیروزى انقلاب، به کانون اصلى اپوزسیون ومحلى براى جذب ویارگیرى تشکیلاتى چریکهاى فدایى، منافقین و..تبدیل شد، دانشجویان حزب الله نمازجمعه بوجودآمد.
١-دانشجویان حزب الله امر تخلیه ستادهاى جنگى گروهکهارا دردانشگاههادنبال کردند،آنها ازاواحر فروردین١٣۵٩درپاکسازى گروهکهابدلیل کشف رابطه آنان باضدانقلاب طى سه روزشرکت کردندکه درنتیجه تعدادى از آنان مجروح نیزشدند.
٢-دانشجویان حزب الله باردیگرازاواسط سال١٣٧۴در برابر اساتیدغربگرایى قرار گرفتند که ازسوى بخشى ازدولت وقت حمایت مى شدند
٣-این وضعیت اساتید غربگرا رادرسال١٣٧۶به سطح تئورى پرداز دولت موسوم به دوّم خرداد ارتقاء داد.برهمین اساس اتحادیه دانشجویان وفارغ التحصیلان حزب الله تشکیل شدودبیر کل آن از دانشجویان دانشکده هنر دانشگاه تهران، جانباز٧٠درصدآقاى حسن سماواتى انتخاب شد، مناظره جانباز٧٠درصدآقاى دکترتورانى ازفارغ التحصیلان اتحادیه دانشجویان حزب الله وآقاى تاجزاده معاون سیاسى وزارت کشور درآن سالها در شبکه سه سیماپرده ازچهره ى تزویر وسرکوب جریان موسوم به دوّم خرداد در دانشگاههارا برداشت.
۴-آخرین کاردانشجویان حزب الله اعتراض سال گذشته درباره حذف درس رهبر کوچک(ماجراى چگونگى شهادت حسین فهمیده)از کلاس ششم دبستان بودکه سازمان پژوهش آموزش وپرورش باپذیرش اشتباه قول جبران و بازگرداندن این درس راداد.اما متاسفانه آنرا درحذف مطالب شهید نواب صفوى درمقطع متوسطه تکرار کرد، برهمین اساس جبران انحرافهاى آموزشى که براساس سند٢٠٣٠یونسکوصورت گرفته در دستور کار اتحادیه قرار دارد.اساس عملکرد اتحادیه براجراى بندمیم وصیت نامه امام راحل قرار دارد.
۵-اینک دانشجویان حزب الله نمازجمعه تهران،ماننداوّل انقلاب شکل گرفته است تا امر آتش به اختیار امام خامنه اى رابه سان بندمیم وصیت نامه به اجرا درآورند. آنها متشکل از دانشجویانى اند که در نماز جمعه تهران شرکت مى‌کنند.اکنون دبیرکل آنان از دانسجویان دانشگاه امیرکبیراست وجلسات هفتگى شوراى مرکزى آن هرچهارشنبه عصردرمسجدارک برگزار می‌شود.
۶- این تشکل شکایت از وزارت ورزش وجوانان دارد که صدها تماشگر دختر و زن را بطور غیرقانونى و غیرشرعى به مسابقات اخیر والیبال مردان کشانده است.»آتش‌به‌اختیاران علیه دولت و زنان در حاشیه نماز جمعه/تصاویر

آتش‌به‌اختیاران علیه دولت و زنان در حاشیه نماز جمعه/تصاویر

آفتاب

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد