تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 10:00
کد خبر : 78384

استکبارستیزی و شهادت طلبی مکتب سردار سلیمانی است

استکبارستیزی و شهادت طلبی مکتب سردار سلیمانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام مهدی قدرتی روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلسله اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه ما یک مکتب و مسیر ترسیم کرد که تا ابد ماندگار خواهد بود.  وی افزود: شهید سلیمانی برای همیشه در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت الاسلام مهدی قدرتی روز شنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلسله اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی برای همه ما یک مکتب و مسیر ترسیم کرد که تا ابد ماندگار خواهد بود. 

وی افزود: شهید سلیمانی برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی است و راه او نیز با قدرت، عزم و اراده مستحکم همه‌ فرزندان این سرزمین ادامه خواهد یافت چراکه اسطوره‌هایی چون او که عمر خود را در راه خداشناسی و جهاد صرف کردند فراموش‌ نشدنی هستند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه شهادت این سردار سرافراز جهان اسلام انسجام بخش وحدت ملی شد تصریح کرد: اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی موجب محبوبیت وی در نزد خدا و مردم شد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به مقام و درجه، درس بزرگ آزادگی و مقاومت در برابر متجاوزان را به مردم منطقه داد و نام جاودان او تا همیشه در اذهان تاریخ خواهد ماند.

در این آیین، حجت الاسلام نبی الله جلالی نژاد به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی سلسله معرفی و از زحمات حجت الاسلام نصرت الله موسوی قدردانی شد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت بامداد روز ۱۳ دی ماه سال ۹۸ با حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.   

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد