تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 9:36
کد خبر : 7836

ضرورت نفوذ رسانه در فرهنگ سازی نماز

ضرورت نفوذ رسانه در فرهنگ سازی نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، سید عباس قافله باشی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز در جامعه را منشأ تحول و برکات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، سید عباس قافله باشی کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان البرز اقامه نماز و ترویج فرهنگ نماز در جامعه را منشأ تحول و برکات زیادی برای جامعه دانست.
وی افزود:توسعه فرهنگ نماز در خانواده،کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف می‌تواند اصلاح‌کننده بسیاری از ناهنجاری‏های اجتماعی باشد.
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز با بیان اینکه نماز، انسان را از تمام بدی‏ها و آسیب‏ها دور نگه می‌دارد، اظهار کرد: نماز انسان را از فحشا نجات داده و به سرمنزل مقصود می‌رساند.
وی با اشاره به کاربرد شیوه‌های امروزی در توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه افزود: دعوت و تشویق به نماز باید شیوه‌ای هنرمندانه و مناسب داشته باشد تا مخاطب را جذب کند.
این مسئول ادامه داد: در فرهنگ‏سازی برای توسعه فرهنگ و ارزش‏های دینی بهتر است از افراد تأثیرگذار و رسانه‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد