تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 17:23
کد خبر : 78048

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

چرا حاج قاسم سردار دلها بود؟ آبنوس با انتشار این تصویر نوشت: «علی دادمان سرطان داشت، گفت آرزو دارم سردار را ببینم. چندبار به گوشی‌اش تماس گرفتم جوابگو نبود، ماموریت بود. کمی بعد خود سردار تماس گرفت، ماجرا را فهمید گفت: او بیماره وقت را با او تنظیم کن. من وظیفمه و افتخار می‌کنم بیام. به

چرا حاج قاسم سردار دلها بود؟
 آبنوس با انتشار این تصویر نوشت: «علی دادمان سرطان داشت، گفت آرزو دارم سردار را ببینم. چندبار به گوشی‌اش تماس گرفتم جوابگو نبود، ماموریت بود. کمی بعد خود سردار تماس گرفت، ماجرا را فهمید گفت: او بیماره وقت را با او تنظیم کن. من وظیفمه و افتخار می‌کنم بیام. به فرزند شهدا حساس بود، می‌گفت بوی پدر شهیدشان را می‌دهند.»
جماعتی پر از تناقض
 مرتضی: «همان‌هایی که تا دیروز در برابر تحریم هدفمند غذا و داروی ایران خفه خون گرفته بودند و فکر می‌کردند وام imf خرج ماجراجویی منطقه‌ای می‌شوند حالا واکسن خارجی می‌خواهند. واکسن که حتما به شما می‌دهند؛ اما این روزهای کثیف و سیاه را چگونه فراموش کنیم؟»
واکسن می‌سازیم
 مهدی دهقانپور با انتشار این تصویر نوشت: «اینها دستهای یه کودک مبتلا به بیماری ای‌بی یا پروانه‌ایه. پانسمان مخصوص این بیماری شامل موارد تحریمی هست و به کشور وارد نمیشه! حالا چطور قبول کنم که اروپا و آمریکا برای کرونا دلسوزمون شدن که بهمون واکسن
بدن؟»
 حیدر: «انقلاب کردیم که روی پای خودمان بایستیم؛ در این ۴۲ سال هم هر کجا که به دانشمندان و جوانان ایرانی اعتماد کردیم، موفق بودیم. به حول و قوه الهی این بار هم می‌توانیم و واکسن می‌سازیم.»
تلنگری به مدیران دولتی
 محمد اکبرزاده: «‏اینکه نخبه و فناور ما بی‌واسطه در کنار رهبری می‌نشیند و بی‌تکلف حرفهایش را می‌زند و از آن سو اهتمام ویژه رهبری به این عرصه را می‌بیند خروجی‌اش می‌شود: امید و انگیزه چند برابری برای پیشرفت. یک نمونه‌اش پیشرفت جهش‌وار در فناوری ‎نانو است، تحت همین نگاه و حمایت‌ ویژه رهبری.»
چرا میگن واکسن بخریم؟
راسخ: «ترند شدن هشتگ واکسن بخرید هم بی‌علت نیست. بلاخره چند صد هزار اکانت منافق تیرانا و سعودی مرکز اعتدال با پول ترکی فیصل و اکانت‌های وابسته به موساد و سیا و وزارت خارجه آمریکا و سلطنت طلب لندن نشین نگران حال مردم ما هستند!»

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد