تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 4:33
کد خبر : 77802

نماینده گناباد: شهید سلیمانی نظام سلطه را به چالش کشید

نماینده گناباد: شهید سلیمانی نظام سلطه را به چالش کشید

محمد صفایی‌دلویی روز جمعه در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی با انسجام بخشی به جریان مقاومت در قالب فاطمیون و زینبیون متشکل از مجاهدان افغانستانی و پاکستانی، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و مدافعان حرم از ایران جبهه واحدی برابر گروهکهای تکفیری در منطقه

محمد صفایی‌دلویی روز جمعه در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید سلیمانی با انسجام بخشی به جریان مقاومت در قالب فاطمیون و زینبیون متشکل از مجاهدان افغانستانی و پاکستانی، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و مدافعان حرم از ایران جبهه واحدی برابر گروهکهای تکفیری در منطقه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: جریان مقاومت کشورهای اسلامی با هدایت شهید سلیمانی ترفندها و نقشه های مستکبران و ایادی وابسته به آنان را شکست داد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید طی ۴۰ سال گذشته در دفاع مقدس و در مبارزه با ایادی استکبار و گروههایی نظیر طالبان در افغانستان و داعش در سوریه و عراق نقش محوری داشت.

صفایی افزود: استکبار جهانی و ایادی آنها برای مقابله با ارزشهای اسلامی سعی کردند با حمایت از گروههای تکفیری و داعش و طالبان در سوریه ، عراق و افغانستان پرچمدار معرفی اسلام خشن شوند.

وی بازشناسی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را از ضرورتهای جامعه ذکر و تاکید کرد: همه بخشها باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند و به ویژه در شرایطی که دشمنان تلاش می کنند فرهنگ و تفکرات خود را در قالب مکتبهای مختلف معرفی کنند ما باید طلایه‌دار معرفی “مکتب شهید سلیمانی” باشیم.

نماینده گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه و جوانانمان بسیار درس‌آموز است زیرا مکتب مقاومت، اخلاص و مجاهدت در راه اعتلای ارزشهای اسلام و استکبارستیزی است.

صفایی افزود: عزت و اقتدار و امنیت پایدار کشور ما در عرصه ملی و بین المللی مدیون رشادتهای شهید سلیمانی است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه پارسال پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق را با چندین فروند موشک بالستیک هدف قرار داد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد