تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 12:09
کد خبر : 77703

فضا برای ایجاد هرگونه فساد ناامن شود

فضا برای ایجاد هرگونه فساد ناامن شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری که چهارم دی ماه در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، تاکید کرد: اجازه ندهیم فساد در هیچ جایی لانه کند. وی با اشاره به سفر مقام معظم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای اداری که چهارم دی ماه در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، تاکید کرد: اجازه ندهیم فساد در هیچ جایی لانه کند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اظهار کرد: این سفر نقطه عطفی برای این استان در ابعاد مختلف بود و مصوبات آن برکات زیادی را برای این استان به همراه داشته است.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: خراسان شمالی کمتر از دو دهه است که استان شده بنابراین نیازمند توسعه یافتگی است.

وی بیان کرد: مدیران با روحیه بسیجی و دارای انگیزه های انقلابی می توانند تحول را در این استان در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی در یک اقدام هماهنگ ایجاد کنند.

رییسی به راهبرد خنثی سازی تحریم ها نیز اشاره کرد و گفت: ما نتیجه این راهبرد را در حوزه های مختلف همچون هسته ای، علم و فناوری و صنعت دفاعی به خوبی مشاهده کرده ایم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه صنعت دفاعی و هسته ای ما در دوران تحریم پیشرفت های خیلی زیادی را داشته اند، بیان کرد: اگر تحریم ها تاکنون اثرگذار بودند به تبع باید در این حوزه ها پیشرفت کمتری را مشاهده می کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در حوزه هسته ای به مرحله ای رسیده ایم که دانش ما در این حوزه بومی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین تصریح کرد: علت کینه توزی دشمنان علیه ایران نیز این است که چطور به رغم تحریم هایی که اعمال کرده اند، باز هم توانسته ایم تحریم ها را دور بزنیم و در حوزه های مختلف پیشرفت داشته باشیم.

وی افزود: این امر نشان می دهد که  خنثی سازی تحریم ها به عنوان یک راهبرد جدی وجود دارد و تاکنون این راهبرد به خوبی پاسخ داده است.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بنابراین از راهبرد خنثی سازی تحریم ها در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی می توان استفاده کرد و به طور حتم اثربخش خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ما به عنوان دستگاه قضا از مدیران شجاع، ریسک پذیر، سرمایه گذاران، کارافرینان و مدیرانی که تحریم ها را دور می زنند، حمایت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت:”ما می توانیم” یک شعار نیست بلکه امری شدنی است.

وی ادامه داد: ما مقید بر این هستیم که هرچیزی که مانع تولید و رشد اقتصادی باشد را دنبال کنیم تا از بین برود.

رییس قوه قضاییه گفت: مسئله قاچاق کالا و طولانی شدن بروکراسی های اداری باید رفع و بروکراسی های اداری کوتاه شود.

وی خطاب به نیروهای حوزه امنیتی و نیروی انتظامی اظهارکرد: مطلقا اجازه ایجاد ناامنی به افراد شرور داده نشود و باید این امر به عنوان یک مسئله محوری مورد توجه باشد.

رییسی با اشاره به انجام کمک های مومنانه در خراسان شمالی نیز گفت: توجه مردم خراسان شمالی به خانواده های مستمند در زمان شیوع ویروس کرونا و انجام کمک های مومنانه قابل تقدیر است.

رییس قوه قضاییه ادامه داد: امر حمایت از تولید، حفظ کرامت، مبارزه با فساد در خراسان شمالی به خوبی توجه شده است و می توان گام های بلندتری را نیز برداشت‌.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد