تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 8:19
کد خبر : 77540

عراق| درخواست پارلمان از دولت برای شفاف‌سازی تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی

عراق| درخواست پارلمان از دولت برای شفاف‌سازی تحقیقات در پرونده ترور سردار سلیمانی

– اخبار بین الملل – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم «احمد الکنانی» عضو کمیته حقوق بشری پارلمان عراق امروز از دولت این کشور خواست تا به دور از پنهان کاری هویت طرف‌هایی را که در جنایت ترور سردار سپهبد «حاج قاسم

– اخبار بین الملل –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم «احمد الکنانی» عضو کمیته حقوق بشری پارلمان عراق امروز از دولت این کشور خواست تا به دور از پنهان کاری هویت طرف‌هایی را که در جنایت ترور سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» و همراهان آنها به دست تروریست های آمریکایی دست داشتند، فاش کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الکنانی در گفتگو با وبسایت المعلومه در این زمینه اظهار داشت، دولت آشکارا در شفاف‌سازی تحقیقات در خصوص حادثه فرودگاه بین‌المللی بغداد که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس شد کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی طرف‌های داخلی در وقوع این جنایت دست داشتند از دولت خواست تا به وعده های خود در رسیدن به یک نتیجه قطعی در تحقیقات مربوط به پرونده جنایت فرودگاه بین‌المللی بغداد و معرفی طرف‌های درگیر این پرونده عمل کند.

عراق| پرونده اخراج آمریکایی‌ها مجددا باز می‌شود

سه شنبه هفته جاری نیز «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح با تاکید بر اینکه تحقیقات درباره ترور فرماندهان مقاومت ادامه دارد گفت، در راستای وفاداری به خون شهدا و حفاظت از حاکمیت ملی عراق، دولت باید به وعده خود عمل و نیروهای آمریکایی را اخراج کند.

وی گفت: اخراج اشغالگران آمریکایی در راستای تحقق حاکمیت ملی و ایجاد دولتی است عادلانه که بتواند خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهد.

العامری در رابطه با پرونده ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بدون اینکه به جزئیات بپردازد تاکید کرد: قوه قضائیه عراق همچنان درحال تحقیق در پرونده ترور فرماندهان پیروزی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد