تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 21:53
کد خبر : 77391

برگزاری مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها در کردستان

برگزاری مسابقه کتابخوانی سردار دل‌ها در کردستان

محمد مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان سردار دل‌ها ویژه فرهنگیان استان کردستان است که به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان کردستان با همکاری معاونت

محمد مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با عنوان سردار دل‌ها ویژه فرهنگیان استان کردستان است که به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان کردستان با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان این مسابقه کتابخوانی را برگزار می‌کند، گفت: این مسابقه برگرفته از وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی گفت: این مسابقه به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در مسابقه باید به digiform.ir/w5c80a726 مراجعه کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کردستان عنوان کرد: منبع مسابقه در قالب فرمت pdf و در کانال‌ها و پیام رسان‌های سازمان بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش استان کردستان برای دانلود بارگذاری شده است.

مومنی اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه است و شرکت‌کنندگان باید پاسخ سوالات مسابقه را ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ نفر از برگزیدگان استان مورد تجلیل قرار می‌گیرند،گفت: به ۲۰ نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای دریافت و مشاهده وصیت نامه سردار سلیمانی به سایت آموزش و پرورش کردستان مراجعه کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد