تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 11:31
کد خبر : 7721

اقامه نماز جماعت در ۱۷۰ مسجد شهری و روستایی بروجرد

اقامه نماز جماعت در ۱۷۰ مسجد شهری و روستایی بروجرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق جعفرپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۷۰ مسجد شهرستان بروجرد نماز جماعت برگزار می‌شود. وی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و حضور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام صادق جعفرپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان در بیش از ۱۷۰ مسجد شهرستان بروجرد نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و حضور شبکه تبلیغ در شهر و روستا های بروجرد ۱۷۰ نماز جماعت به صورت روزانه در مساجد مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرپور، با اشاره به اهمیت نماز جماعت گفت: یکی از مستحباتی که زیاد درباره آن سفارش شده و ثواب های بی حسابی برای آن تعیین شده و برای ترک کنندگان آن، عذاب های سختی معین شده، نماز جماعت است، اهمیت نماز جماعت به قدری است که در ردیف واجبات، بلکه در بعضی از موارد از جهت ثواب از واجبات برتر است؛ زیرا واجبات تکلیف بوده و خواه ناخواه باید انجام گیرد.

وی افزود: خواندن نماز به صورت جماعت در تمام نمازهای واجب، به خصوص ‌ نمازهای یومیه و نمازهای صبح و عشاء تأکید فراوانی شده است و همچنین همسایگان مسجد و کسانی که صدای اذان را می شنوند برای آنها خواندن نماز جماعت بیشتر سفارش شده است.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تأکیدات دین مبین اسلام به ضرورت و اهمیت برگزاری نماز جماعت، این اداره نسبت به برگزاری نماز جماعت توسط روحانیون اعزامی در مساجد سطح شهر اقدام کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد