تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 5:24
کد خبر : 77053

ثبات عراق مدیون فداکاری های شهیدان سردار سلیمانی و المهندس است

ثبات عراق مدیون فداکاری های شهیدان سردار سلیمانی و المهندس است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از العهد نیوز، «اسوان الکلدانی» رئیس فراکسیون بابلیون در پارلمان عراق اعلام کرد که این کشور مدیون فداکاری های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است. وی افزود: ثبات امروز عراق مدیون فداکاری های فرماندهان پیروزی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از العهد نیوز، «اسوان الکلدانی» رئیس فراکسیون بابلیون در پارلمان عراق اعلام کرد که این کشور مدیون فداکاری های شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

وی افزود: ثبات امروز عراق مدیون فداکاری های فرماندهان پیروزی است.

الکلدانی با اشاره به نقش نیروهای حشد شعبی در تأمین امنیت عراق گفت: این نیروها، در راستای آزادی عراق تلاش می کنند و به یاری آنها استان های دیالی، الانبار و صلاح الدین و موصل بازپس گرفته شد.

وی ادامه داد: حشد شعبی توانست سرزمین عراق را آزاد و آبروی ما را حفظ و همه توطئه های شوم خارجی را خنثی کند.

پیشتر «عالیه نصیف» نماینده ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرده بود: اخراج اشغالگران از خاک عراق وظیفه شرعی و اخلاقی ما است و واکنش به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باید در اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک عراق نمود پیدا کند.

نصیف بیان کرد: ابومهدی المهندس در واقع مهندس پیروزی بود و توانست توطئه های خارجی و بین المللی برای تجزیه عراق را خنثی کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد