تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 12:22
کد خبر : 76985

مراقب وعده پوچ سودهای نجومی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال باشید

مراقب وعده پوچ سودهای نجومی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال باشید

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس فتا استان قم نیز در خصوص سایت‌های جذب سرمایه که بدون ارائه مجوزهای لازم با وعده واهی پرداخت سودهای نجومی در حال جذب سرمایه کاربران هستند، هشدار داد.  سرهنگ‌ علی موالی در گفت

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، رییس پلیس فتا استان قم نیز در خصوص سایت‌های جذب سرمایه که بدون ارائه مجوزهای لازم با وعده واهی پرداخت سودهای نجومی در حال جذب سرمایه کاربران هستند، هشدار داد.

 سرهنگ‌ علی موالی در گفت و گویی، ابراز کرد: کلاهبرداران با راه اندازی سایت‌هایی اقدام به جذب سرمایه شهروندان با ادعای داشتن ربات‌هایی که دارای الگوریتم پیچیده و خاصی هستند و می‌توانند از طریق این ربات‌ها ارزهای دیجیتال موجود در بازارهای مالی را تحلیل و از آن طریق سودهای قابل توجهی به کاربران خود ارائه دهند در حال فعالیت و جذب کاربر هستند.

رییس پلیس فتا استان قم افزود: این سایت‌ها بدون ارائه مجوز و حتی شفافیت در رابطه با مکان ثبت و فعالیت خود اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌نمایند.

وی ادامه داد: هرگونه فعالیت در این سایت‌ها به جهت کسب سودهای واهی، جزء سرمایه گذاری‌های پر ریسک به حساب می‌آید و جزء از دست دادن سرمایه برای شهروندان هیچ عایدی نخواهد داشت.

سرهنگ موالی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: شهروندان باید هوشیار باشند و برای این ‌که در دام کلاهبرداری این ‌گونه افراد گرفتار نشوند، پیش از سرمایه گذاری در هرگونه طرح پیشنهادی از اصالت آن از طریق مراجع مربوطه اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس فتا استان قم خاطر نشان کرد: ‌پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir، با ما در ارتباط باشند.

محموله ۱۰ میلیاردی قاچاق در قم کشف شد

فرمانده انتظامی قم از کشف محموله قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم و کشف تجهیزات برقی قاچاق ۵ میلیارد ریالی در عملیات دیگری خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی، اظهارداشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم، حین کنترل تردد خودروهای عبوری در اتوبان “قم-تهران ۵دستگاه خودرو “قاچاق بر” را توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور ۸۸۲ ثوب لباس گرمکن مردانه، یک هزار و ۶۸۰ ثوب لباس بچه گانه، ۱۳۰ ثوب پیراهن مردانه، ۳۶۸ عدد شلوار، ۴۳دستگاه جوش بزرگ جوشکاری، ۹۶ دستگاه دریل سیمی، ۴۹دستگاه دریل شارژی و ۶۵دستگاه فرز برقی قاچاق کشف و ۵ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردار میرفیضی افزود کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند که در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب جدی و قاطعانه خواهد بود.

کشف تجیهزات برقی ۵ میلیاردی قاچاق در قم

 فرمانده انتظامی قم همچنین از کشف تجهیزات برقی قاچاق، به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال در قم خبر داد.

 وی افزود: ماموران یگان تکاوری استان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در عوارضی “قم-تهران” یک دستگاه خودروی وانت مزدا را با بار تجهیزات برقی که از مبدأ استان های جنوبی به مقصد استان همجوار قم در حرکت بود متوقف و با توجه به عدم ارائه اسناد قانونی از سوی راننده، خودرو برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی استان قم منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بررسی محموله مشخص شد کالاهای خارجی شامل تجهیزات دکل‌های مخابراتی بوده بنابراین متهم اصلی به این پلیس احضار و به دلیل عدم ارائه مدارک لازم دستگیر شد.

وی تجهیزات برقی را شامل ۴ هزار و ۷۳۵ قطعه دانست و افزود: در ادامه محموله به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و نمونه کالا نیز به گمرک ارسال و کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد و  ۶۰۴ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار میرفیضی افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

پاتک پلیس به مخفیگاه اراذل و اوباش

جانشین فرمانده انتظامی قم نیز از پاتک پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش و دستگیری ۸تن در این رابطه خبر داد.

 سرهنگ بهادر اسماعیلی، اظهارداشت: در عملیات پیش دستانه پلیس امنیت عمومی استان قم به مخفیگاه اراذل و اوباش ۸تن دستگیر شدند.

وی گفت: افراد مذکور قصد داشتند با پیش بینی موتورسنگین در قم اقدام به قدرت نمایی در سطح شهر کرده که با رصد و هوشیاری به موقع پلیس مخفیگاه آن ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان دستگیری آن ها در دستور کار مأموران قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ماموران پلیس با ورود به محل مذکور، متهم اصلی و ۷ تن از همدستانش را دستگیر و طی بازرسی صورت گرفته از محل موصوف، ۶ قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و یک عدد افشانه دفاع شخصی کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه برخورد با اراذل و اوباش مقطعی نیست و با کسانی قصد آشوب و شرارت دارند به هیچ عنوان مماشات نمی کنیم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و شرارت موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ کیلوگرم هروئین در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم همچنین ابراز کرد: در عملیاتی ۵ کیلوگرم هروئین در قم کشف و ۲ تن دستگیر شدند.

 وی اظهارداشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه خودروی پژو پارس یک محموله هروئین را از تهران به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کارماموران قرار گرفت.

اسماعیلی گفت: در ادامه مشخص شد سوژه از محور “ساوه – سلفچگان” در حال ورود به استان است که مأموران بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی، متوقف و ۲ را در این رابطه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس در بازرسی از روی صندلی عقب خودرو توقیفی، ۵ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین در قالب ۳ بسته کشف کردند.

اسماعیلی گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند. /

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد