تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 11:25
کد خبر : 76931

برگزاری پر قدرت بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در فارس/ از آزادی ۱۱۰ زندانی تا تبیین مکتب سردار دلها

برگزاری پر قدرت بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در فارس/ از آزادی ۱۱۰ زندانی تا تبیین مکتب سردار دلها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در ابتدای مراسم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در ابتدای مراسم گفت: ابلاغ تشکیل ستاد بزرگداشت استانی سردار حاج قاسم سلیمانی توسط سرلشکر باقری و ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

سعید کوشکی پیرامون محورهای پیش بینی شده بزرگداشت تصریح کرد: تبیین نقش امام روح الله در تربیت افرادی همچون سردار سلیمانی، تبیین نقش رهبر در پیروزی های گسترده انقلاب، تبیین تربیت فرماندهان شجاع، تبیین نقش حاج قاسم سلیمانی در استمرار توفیقات جبهه مقاومت و تبیین چهره خبیث استکبار از جمله محورهای بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه کلیه برنامه های میدانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از دیگر محورهای بزرگداشت سردار سلیمانی می‌توان به ضرورت زنده نگه داشتن مدافعان حرم، سلامت و کلیه شهدا، تبیین نقش سردار سلیمانی در وحدت ملی و تبیین روحیه ولایتمداری سردار اشاره کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین گفت: ۲۴ دی ماه فارس میزبان ۱۳ شهید خواهد بود که در ۱۱ نقطه استان تشییع خواهند شد.

کوشکی در پایان سخنانش تصریح کرد: برای تاثیرگذاری بیشتر و باتوجه به وجود کرونا باید ظرفیت همه دستگاه ها در فضای مجازی کنار یکدیگر قرار گیرند.

 تبیین مطلوب مکتب سردار با عمل صالح و آگاهی بخشی طیبه

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با اشاره به تلاش های خوب صورت گرفته برای برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت سردار سلیمانی اظهار داشت: باید برای برنامه ها شاخصی قرار داد و در کنار تعداد و عناوین برنامه ها، چگونگی انجام نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه هشت راهبرد از ۹ راهبرد ستاد بزرگداشت برمحور آگاهی بخشی استوار است، تصریح کرد: درکنار آگاهی بخشی که بسیار ضروری می باشد، نیازمند به اقدام و عمل نیز هستیم.

وی متذکر شد: اقدامات و کارهای اجرایی است که میتواند روحیه طرف مقابل را بهم بریزد بهمین دلیل باید اقدامات پررنگتر باشد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید در مکتب سلیمانی جست وجو کرده و علت گل کردن و مورد استقبال گرفتن را دریافت، عنوان کرد: ویژگی بارز سردار شهید سلیمانی اخلاص بود پس باید کار ما نیز با اخلاص و برای خدا باشد تا مکتب سلیمانی بر زمین نماند. وقتی به یاد و نام سردار عملی می کنیم، عمل باید صالح باشد.

دژکام افزود: ۲۵ میلیون نفر زیر جنازه سردار بود که با ۲۵ میلیون کار خوب موجی عظیم راه خواهد افتاد.

وی در پایان تاکید کرد: عمل صالح و آگاهی بخشی طیبه موجب القای سبک و تبیین مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی در جامعه شود.

آزادی ۱۱۰ زندانی در سالگرد شهید سلیمانی در فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد کرونا بیان کرد: برنامه های متنوعی را برای جامعه های هدف تا ۲۲ بهمن ماه خواهیم داشت که عمده برنامه ها در فضای مجازی خواهد بود.

سردار یدالله بوعلی درخصوص عناوین برنامه های سپاه فجر گفت: جشنواره سلیمانی ها را در دو بخش استانی و ملی در مباحث نرم خواهیم داشت که ۶۰۰ میلیون ریال جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: جمع آوری امضای دیجیتال با مضامین مرتبط با مکتب سلیمانی، مسابقه وصیت نامه سردار با همراهی کمیته امداد امام خمینی و اهدای ۳۰۰ میلیون ریال جایزه، محفل شعرمجازی، وبینار سبک زندگی سردار سلیمانی، معرفی کتاب و مسابقه کتابخوانی از جمله دیگر برنامه های ما برای بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی خواهد بود.

بوعلی همچنین از برگزاری چندین برنامه برای دانش آموزان و سه هزار خادم شهدای سطح استان فارس خبر داد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در پایان سخنانش عنوان کرد: ۱۱۰ زندانی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی آزاد خواهند شد.

بزرگداشت سردار باید در تراز انقلاب باشد

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری فارس نیز در این جلسه متذکر شد: با رعایت مردم و برنامه ریزی ستاد کرونا در سطح ملی و استانی، فارس وضعیت بهتری پیدا کرده و با کاهش تعداد مبتلایان روزانه تعداد فوتی های امروز به ۹ نفر رسیده است.

سید احمد احمدی زاده با بیان اینکه امیدواریم با رعایت هرچه بیشتر پروتکل ها به پیشواز مراسمات دی ماه برویم، اظهار داشت: براساس پروتکل های بهداشتی چیزی تحت عنوان تجمع نداشته و هرگونه تجمع ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری بزرگداشت سردار شهید سلیمانی باید از ظرفیت های موجود همچون صداوسیما و فضای مجازی بهره گرفت و این بزرگداشت باید در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد.

احمدی زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سردار سلیمانی عنوان کرد: پیام اصلی سالگرد وحدت و همدلی بوده که حضور و مردمی بودن آن می تواند کمک بسیاری در برگزاری هرچه بهتر آن باشد.

معاون استاندار فارس از آمادگی هرگونه هماهنگی بین دستگاهی برای بهتر اجرا شدن بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد