تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 10:56
کد خبر : 76921

تالیف ۴۰ عنوان کتاب با موضوع شهید و دفاع مقدس در یزد آغاز شد

تالیف ۴۰ عنوان کتاب با موضوع شهید و دفاع مقدس در یزد آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ منصور زارع روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این کتاب‌ها با همکاری برخی از نویسندگان متعهد و همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی تا پایان سال‌جاری تالیف می‌شود. وی ادامه داد: در راستای چاپ این کتاب‌ها ابتدا بانک اطلاعات و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ منصور زارع روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این کتاب‌ها با همکاری برخی از نویسندگان متعهد و همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی تا پایان سال‌جاری تالیف می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای چاپ این کتاب‌ها ابتدا بانک اطلاعات و آمار شهدا  شامل وصیت‌نامه‌ها، زندگینامه و دیگر اطلاعات شناسایی، جمع‌آوری و دسته بندی شده و جلسه‌های تخصصی برگزار شده است .

این مسوول اظهار کرد: برای تالیف کتاب‌ها، کارگروه‌های شهدا، انتشارات، تاریخ شفاهی، آزادگان، رمان و داستان، جانبازان، هنری، نقاشی، طنز و کارهای حمایتی با مدیریت افراد متخصص تشکیل شد.

به گفته زارع،  برای ۹ نفر از سرداران شهید که در گذشته  آثاری چاپ شده بوده  به دلیل برگزاری دومین کنگره چهار هزار شهید استان، کار بازبینی و چاپ مجدد آن نیز در دستور کار این کمیته قرار دارد.

منصور زارع با اشاره به  سرداران بزرگ یزدی که  تاکنون گمنام مانده و آثاری از آنها منتشر نشده تصریح کرد: برای ۲۰ نفر از سرداران که تاکنون هیچگونه آثاری منتشر نشده کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد.

همچنین سید کاظم پارساییان دبیر دومین کنگره  شهدای یزد با اشاره به ساختار برگزاری این مراسم گفت: برگزاری این کنگره  اهدافی مانند نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس، ایجاد قابلیت و مقابله لازم با جنگ نرم، گسترش فرهنگ ایثارو ساده زیستی و آزاد مردی و مصون‌سازی جامعه در برابر جنگ فرهنگی را دنبال می‌کند .

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد