تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 9:41
کد خبر : 76863

جهاد اسلامی: مقاومت فراگیر بهترین راه مقابله با تروریسم صهیونیست‌هاست

جهاد اسلامی: مقاومت فراگیر بهترین راه مقابله با تروریسم صهیونیست‌هاست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه)، در ارتباط با شهادت «محمود عمر کمیل» یکی از شهروندان منطقه «قباطیه» در استان جنین بیانیه‌ای صادر کرد. شامگاه روز گذشته، منابع فلسینی گزارش دادند که یک جوان از اهالی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه)، در ارتباط با شهادت «محمود عمر کمیل» یکی از شهروندان منطقه «قباطیه» در استان جنین بیانیه‌ای صادر کرد.

شامگاه روز گذشته، منابع فلسینی گزارش دادند که یک جوان از اهالی منطقه قباطیه در عملیاتی استشهادی به نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی تیراندازی کرده و توانسته یکی از نیروهای این رژیم را مجروح کند.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت این جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات تیراندازی در نزدیکی در «حطه» (یکی از درهای ورودی مسجد الاقصی) بر مشروعیت گزینه مقاومت در مقابله با نفوذ صهیونیست‌ها تأکید شد.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه با تأکید بر این موضوع که مقاومت فراگیر بهترین راه مقابله با تروریسم فزاینده صهیونیست‌ها در قدس و کرانه باختری است و اقدام محمود عمر کمیل هفده ساله را قهرمانانه خواند و شهادت این جوان فلسطینی را تسلیت گفت.

در این بیانیه همچنین آمده است که این جنبش اطمینان دارد، جوانان کرانه باختری و آزاد مردان قدس در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی خاموش نخواهند ماند و تا زمانی که اشغالگری‌های این رژیم وجود دارد و جنایت‌ها علیه مردم، سرزمین و مقدسات فلسطینیان جریان دارد، شعله مقاومت روز به روز برافروخته‌تر خواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی در ادامه همچنین تأکید کرد که عملیات قهرمانانه جوان هفده ساله فلسطینی فریادی است برای جلوگیری از ورود غیرقانونی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و سیلی است به صورت سازشکاران با رژیم صهیونیستی؛ سازشکارانی که تلاش دارند با بازدید از مسجد الاقصی آن هم تحت حمایت صهیونیست‌ها به اشغالگری‌های این رژیم مشروعیت ببخشند.

این جنبش همچنین با درود فرستادن به محمود عمر کمیل جوان انقلابی و آزاده فلسطینی تأکید کرد که نه دیدار دلالان با صهیونیست‌ها و نه عادی‌سازی روابط خیانتکاران جلودار این جوان فلسطینی نشدند و او در سرزمین خود نگهبان قدس باقی ماند.

شهادت محمود عمر کمیل واکنش بسیاری از گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را نیز به دنبال داشت.

حماس در پی شهادت این جوان فلسطینی بیانیه‌ای صادر کرد و به اشغالگران درباره تداوم هتک حرمت مسجد الاقصی و اجازه به افراطی‌ها برای ادامه هتاکی‌ها هشدار داد و در عین حال تاکید کرد که ملت فلسطین آماده پاسخ به تجاوز اشغالگران هستند (جزئیات بیشتر).

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد