تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 9:31
کد خبر : 76851

تلاش شهرداری جویبار برای زنده نگاه داشتن ۹ دی جای تقدیر دارد

تلاش شهرداری جویبار برای زنده نگاه داشتن ۹ دی جای تقدیر دارد

محمد تقی نادعلیزاده در جلسه گرامیداشت ۹ دی طی سخنانی اظهار کرد: خدا به پیامبر (ص)فرمود ای سول ایام الله را به مردم یادآوری کن، ما در شهر جویبار نیز تابع دستور مقام معظم رهبری هستیم ایشان فرمودند ۹ دی ایام الله است. امام جمعه جویبار ضمن تقدیر از محمدنژاد شهردار جویبار در احداث میدانی

محمد تقی نادعلیزاده در جلسه گرامیداشت ۹ دی طی سخنانی اظهار کرد: خدا به پیامبر (ص)فرمود ای سول ایام الله را به مردم یادآوری کن، ما در شهر جویبار نیز تابع دستور مقام معظم رهبری هستیم ایشان فرمودند ۹ دی ایام الله است.

امام جمعه جویبار ضمن تقدیر از محمدنژاد شهردار جویبار در احداث میدانی به نام  ۹ دی تصریح کرد :  ۹ دی یوم الله است ، به پاس گرامیداشت این روز در شهر جویبار میدانی بنام ۹ دی نامگذاری شد که ما از این اقدام واقعا خوب ، جالب و به جای محمدنژاد شهردار این شهر تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیداست در شهر جویبار میدانی هم به نام سردار سلیمانی زده شود گرچه مقام و جایگاه سردار سلیمانی بالاتر از اینها بوده اما هرکس به اندازه همت خودش باید برای زنده نگهداشتن نام این شهید تلاش کند؛ در شهرستان جویبار نیز باید یک جای مناسبی به نام این سردار بزرگ  نامگذاری گردد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد