تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 5:42
کد خبر : 76673

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بهاباد افتتاح شد

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بهاباد افتتاح شد

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور رفاه حال مردم این شهرستان راه اندازی شده است و قبل از این مردم بهاباد برای تعویض پلاک باید فاصله بهاباد تا بافق یا مرکز استان را می پیمودند که مشکلاتی را برای آنان به همراه داشت. وی تصریح کرد : مردم از این

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: این مرکز به منظور رفاه حال مردم این شهرستان راه اندازی شده است و قبل از این مردم بهاباد برای تعویض پلاک باید فاصله بهاباد تا بافق یا مرکز استان را می پیمودند که مشکلاتی را برای آنان به همراه داشت.

وی تصریح کرد : مردم از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمامی موارد تعویض پلاک در شهرستان بهاباد انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه تعویض پلاک شامل خودروهای سبک و موتورسیکلت است افزود : بالا رفتن درصد پوشش خدمات پلیسی ، رفاه مردم و جلوگیری از رفت و آمد آنان به شهرستان های همجوار از مزایای ایجاد این مرکز در شهرستان است.

سردار بهدانی فرد به ضرورت ارائه خدمتی با کیفیت و سریع به مردم شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت : راه اندازی مرکز تعویض پلاک در شهرستان بهاباد یکی از درخواست های مردمی بوده که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تلاش های متولیان امر محقق گردیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین درخصوص احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی بهاباد گفت : این ساختمان در ۲ سال پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شده است که امیدواریم ان شاالله با مساعدت فرمانداری محترم و اعتبارات ناجا این ساختمان به مرحله ساخت برسد .

درادامه این مراسم سروان جلیل فلاح فرمانده پلیس راهور بهاباد به ارائه گزارشی از عملکرد پلیس راهور شهرستانپزداخت و افزود : افتتاح این مرکز یکی از آرزوهای مردم بهاباد بود که باتلاشهای مسئولان این امر محقق گردید.

. فرماندار بهاباد هم گفت: یکی از مطالبات مردمی و نیازهای شهرستان راه اندازی مرکز تعویض پلاک بود که بحمدالله این مرکز با پیگیری‌هایی که صورت گرفت امروز افتتاح شد.

“محمدمهدی خانی‌زاده” افزود: کلیه مراحل شماره‌گذاری و تحویل پلاک خودرو، تعویض پلاک و دیگر خدمات نقل و انتقال خودرو در این مرکز صورت می‌گیرد که سهولت خدمات رسانی به مالکان خودروها و کاهش تردد به شهرستان های همجوار را به همراه خواهد داشت.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد