باید به دنبال تربیت نیروهای پیشرو در مسئله امر به معروف و نهی از منکر باشیم
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آیتالله سید احمد علمالهدی در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر نقش موثر این ستاداظهار کرد: مسئله ی امر به معروف و نهی از
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی آیتالله سید احمد علمالهدی در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان خراسان رضوی ضمن تاکید بر نقش موثر این ستاداظهار کرد: مسئله ی امر به معروف و نهی از منکر جریان موثری است که کمک بسیاری به کشور داری میکند، یکی از ارکان اسلام امر به معروف و نهی از منکر است که عظمت اسلام در اجرائیات این امر در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب این عظمت الهی باشیم.
وی ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش داده شود تا به طور صحیحی در جامعه انجام شود، غیر از ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش عمومی در تمام ادارات و نهادها صورت بگیرد ما باید نیروهایی را تربیت کنیم که در مسئله ی آموزش امر به معروف و نهی از منکر پیشرو باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : یکی از محل های آموزشی که میتواند برای عموم موثر باشد، فرهنگسراهاست فرهنگسراها با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر میتوانند مسئله ی آموزش عمومی را انجام دهند . فرهنگسرا باید محل تبادل فرهنگ باشند.
امام جمعه مشهد با تاکید اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر در پایان بیان کرد: یکی از امور لازم برای آموزش ، برنامه نویسی محتوا های امر به معروف و نهی از منکر است که باید توسط این نهاد صورت گیرد.
آیتالله علمالهدی ابراز کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر جای اجرا نیست بلکه او برنامه نویسی میکند و به نهاد ها ابلاغ میکند، باید برای تهیه محتوای صحیح فرهنگی بودجه ای در نظر گرفته شود تا کار به روی زمین نماند و کار فرهنگی درست و موثری صورت بگیرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰