تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 11:26
کد خبر : 76139

آیین رونمایی از بزرگترین بازی تاریخی _ مذهبی جهان اسلام آغاز شد

آیین رونمایی از بزرگترین بازی تاریخی _ مذهبی جهان اسلام آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از بازی «سفیر عشق» دقایقی پیش با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد. در این مراسم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج، سردار تقی زاده مدیر عامل بنیاد تعاون، سید صادق پژمان مدیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از بازی «سفیر عشق» دقایقی پیش با حضور جمعی از مسئولان آغاز شد.

در این مراسم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج، سردار تقی زاده مدیر عامل بنیاد تعاون، سید صادق پژمان مدیر عامل بنیاد بازی‌های رایانه‌ای، سردار آزادی معاون فرهنگی بسیج و پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس حضور دارند.

بازی سفیر عشق با محوریت حضرت مسلم، یک بازی سه گانه است که قسمت نخست آن به صورت انحصاری برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

*«سفیر عشق» ثمره ورود بسیج به لایه‌های فضای مجازی است

مسلم معین مسئول مرکز فضای مجازی بسیج در این مراسم اظهارداشت: این بازی ثمره ورود بسیج به همه لایه‌های فضای مجازی است. بازی کامپیوتری در دنیا یکی از شقوق دانش کامپیوتر است که در کشورهای پیشرفته زیر مجموعه علوم جدی است که سرریز آن وارد بخش بازی ها می‌شود.

معین ادامه داد: ورود بسیج به این حوزه نیازمند تسلط و اشراف به چند دانش همزمان همچون علوم اجتماعی، انسانی رسانه‌ای و گرافیک است تا یک محصول قابل عرضه ارائه شود.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج با بیان اینکه این بازی آغازی برای ورود جدی، اثربخش و خبرساز بسیج به حوزه بازی‌های رایانه‌ای است، گفت: برای روایت سینمایی کار بیش از ۳۰۰ دقیقه موشن کپچر ضبط شده و ١٣ ساعت گیم پلی در خود جای داده است.

وی با تاکید بر اینکه سفیر عشق نزدیک به استانداردهای جهانی ساخته شده و امیدواریم با حمایت فرمانده بسیج دانشی که در میان بسیجیان وجود دارد، بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.

گزارش تکمیلی متعاقبا در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد