تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 19:21
کد خبر : 75818

لزوم پرداختن به شخصیت شهید سلیمانی در جامعه

لزوم پرداختن به شخصیت شهید سلیمانی در جامعه

سردار حسن شاهوارپور در آیین رونمایی از پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی و کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم خوزستان که امروز (۲۹ آذر) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم؛ شخصیت این شهید در طول انقلاب اسلامی در مکتب امام و رهبری انقلاب شکل گرفت

سردار حسن شاهوارپور در آیین رونمایی از پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی و کتاب خاطرات شهدای مدافع حرم خوزستان که امروز (۲۹ آذر) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم؛ شخصیت این شهید در طول انقلاب اسلامی در مکتب امام و رهبری انقلاب شکل گرفت و این شخصیت بزرگوار در طول ۴۰ سال عمر خدمت به مجموعه سپاه و نظام جمهوری اسلامی، همواره شخصیت تاثیرگذار و بسیار جذاب بود. کردار و رفتار ایشان هم در عرصه جهاد و نبرد با دشمنان و هم در عرصه رفتارهای انسانی و اخلاقی شخصیت ساز بود. سردار هم از نظر معنوی و هم مجاهدت و شجاعت، شخصیت ساز بود. 
    
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، وی افزود: امروز ما به شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی نیاز داریم. جوانان، نوجوانان و ملت ما به آثار و برکات شخصیتی مانند این مرد بزرگوار نیاز دارند و ما باید شخصیت ایشان را پردازش کنیم، هم در آن بعدی که در حوزه جهاد است که با محوریت نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است و هم در بعد شخصیتی که در جامعه داشتند و در بحران ها کنار مردم بودند. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خوزستان با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی و اهمیت پرداختن به آن، گفت: سردار سلیمانی انسانی بودند که از دل تهدید، فرصت می ساخت و فرصت ها را غنیمت می شمرد، لذا شهادت ایشان باعث ایجاد حرکت دیگری شده و به گونه ای شده که بسیاری از دل ها منقلب شد. بنابراین لازم است که از رفتار و منش سردار در همه حوزه ها الگو بگیریم که یکی از کارها نیز در حوزه رسانه است. همه ما به شخصیت هایی مانند سردار مدیون هستیم و اگر آرامشی وجود دارد و همه ما می توانیم زندگی راحتی داشته باشیم، مدیون افراد پاک و مجاهدی چون سردار هستیم که ان‌شاءالله باید ادای دین کنیم.  

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد