تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 18:53
کد خبر : 75810

پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی در اهواز رونمایی شد

پوستر نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب سلیمانی در اهواز رونمایی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این آیین با بیان اینکه شخصیت سردار سلیمانی در طول انقلاب در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل گرفت گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۰ سال در مجموعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این آیین با بیان اینکه شخصیت سردار سلیمانی در طول انقلاب در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل گرفت گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در طول ۴۰ سال در مجموعه سپاه و نظام جمهوری اسلامی همواره شخصیتی تاثیرگذار بود.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود:رفتار و کردار این شهید والامقام در عرصه جهاد و نبرد با دشمنان، شخصیت‌ساز و الگو بود علاوه بر آن در مجاهدت در صحنه‌های سخت نیز انسانی شجاع بود.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: ملت شریف ایران و بخصوص نسل جوان به آثار و برکات این شهید والا مقام نیاز دارند و پردازش و معرفی شخصیت این شهید از رسالت های ما است.

وی تصریح کرد: اکنون باید در زمینه شناسایی هرچه بیشتر شخصیت این شهید والامقام در عرصه جهاد با محوریت نیروهای مسلح و در بعد اجتماعی در زمینه های رفتاری با مردم و خانواده شهدا، تلاش مضاعفی داشته باشیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: سردار سلیمانی از دل تهدیدها فرصت سازی می کرد و پس از شهادت ایشان لازم است که از رفتار این سردار رشید اسلام در تمامی عرصه ها درس بگیریم.

وی اظهار داشت: یکی از راه های موثر برای شناساندن این شهید به جامعه، رسانه و فضای مجازی است چرا که آرامش جامعه را مدیون خون پاک این شهید بزرگوار هستیم و هرچه با منش و رفتار این مجاهد شهید بیشتر آشنا شویم، راه برون رفت از مشکلات و روزهای سخت را نیز بهتر می آموزیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در خاتمه از رسانه به عنوان بستری مناسب برای معرفی شخصیت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نسل جوان نام برد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند. حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد