تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 8:53
کد خبر : 74866

طرح شهید قاسم سلیمانی در پنج منطقه‌ زاهدان در حال اجراست

طرح شهید قاسم سلیمانی در پنج منطقه‌ زاهدان در حال اجراست

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیروهای دخیل در این طرح به گروه‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی تقسیم شده‌اند. وی افزود: در این طرح با شناسایی افراد مبتلا و در تماس با مبتلایان به کرونا این افراد آسیب‌پذیر از طریق خیران، گروه‌های جهادی و نهادها با توصیه‌های بهداشتی گروه‌های

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیروهای دخیل در این طرح به گروه‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی تقسیم شده‌اند.

وی افزود: در این طرح با شناسایی افراد مبتلا و در تماس با مبتلایان به کرونا این افراد آسیب‌پذیر از طریق خیران، گروه‌های جهادی و نهادها با توصیه‌های بهداشتی گروه‌های پزشکی در قرنطینه خانگی و تا بهبودی کامل مورد رصد و حمایت قرار می‌گیرند.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زاهدان بیان کرد: کاهش میزان بستری و شناسایی افراد در معرض خطر کرونا از مهمترین اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر است.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری جهادگرانه نیروهای پایگاه سلامت مرکز بهداشت زاهدان و داوطلبان مردمی بسیجی شرکت‌کننده در طرح شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم زاهدان تاکنون مشارکت و همکاری خوبی با این طرح داشته‌اند که این خود نویدی برای کاهش میزان مرگ‌ومیر و ابتلا به ویروس کروناست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیستم آبان در سراسر کشور آغاز شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد