تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 8:53
کد خبر : 74864

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی قرارگاه جهادی مکتب شهید سلیمانی اقلید

کمک ۲۰۰ میلیون تومانی قرارگاه جهادی مکتب شهید سلیمانی اقلید

حجت الاسلام ابراهیم بهشتی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا در شهرستان اقلید جوانان این شهرستان در کنار خیرین گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی را شکل دادند، گفت: فعالیت‌های گروه جهادی شهرستان اقلید در سیل خوزستان و سیستان و بلوچستان چشم گیر بود و

حجت الاسلام ابراهیم بهشتی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا در شهرستان اقلید جوانان این شهرستان در کنار خیرین گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی را شکل دادند، گفت: فعالیت‌های گروه جهادی شهرستان اقلید در سیل خوزستان و سیستان و بلوچستان چشم گیر بود و در سال جاری نیز در بحث مقابله و پیشگیری از کرونا ورود کردیم.

وی ادامه داد: در قدم اول ۶۵ روستا و ۳ بخش شهرستان به طور کامل رصد و در مرکز شهرستان نیز ۱۰ محله شناسایی و برای هر محله یک خیریه راه اندازی شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید تصریح کرد: ۲۰ نفر از بانوان جهادی به کمک شبکه بهداشت شهرستان رفتند و گروه‌های دیگر وظیفه تأمین نیازهای خانواده‌ها را بر عهده گرفتند که در این راستا ۷۰ میلیون تومان برای خرید و تأمین نیازهای خوراکی و بهداشتی خانواده‌ها هزینه شد.

حجت الاسلام بهشتی زاده افزود: خرید ۱۰۰ کپسول اکسیژن و بستری بیش از ۱۰۰ مبتلا به کرونا در دستورکار قرار گرفت که با نظارت شبکه بهداشت انجام شد و ۴۵۰ هزار ماسک بهداشتی نیز به طور رایگان یا باقیمت ۷۰۰ تومان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز ۵ عدد تبلت با هزینه ۲۰ میلیون تومان و ۱۰۰ کیسه برنج با هزینه ۲۵ میلیون تومان نیز خریداری شده که در هفته آینده در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید، گفت: به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز طی برنامه ریزی انجام شده ۴ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد