تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 7:09
کد خبر : 74746

بیش از۱۴۹کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

بیش از۱۴۹کیلوگرم مواد مخدر در نایین کشف شد

 سرگرد هادی کیان مهر روز چهارشنبه به ایرنا گفت که ماموران انتظامی  مستقر در سه راهی چوپانان شب گذشته هنگام کنترل و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند. وی افزود: ماموران پس از بررسی کامیون موفق به کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که در بار خودرو جاساز شده بود شدند و در این رابطه راننده را دستگیر کردند.

 سرگرد هادی کیان مهر روز چهارشنبه به ایرنا گفت که ماموران انتظامی  مستقر در سه راهی چوپانان شب گذشته هنگام کنترل و بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی کامیون موفق به کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که در بار خودرو جاساز شده بود شدند و در این رابطه راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نایین گفت: راننده این کامیون قصد داشت این مقدار مواد مخدر را از استان‌های شرقی و جنوبی به شهرهای مرکزی کشور منتقل کند.

سرگرد کیان مهر ادامه داد در بازرسی دوم در گلوگاه شهید شرافت نایین در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پراید عبوری ۱۳ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی دیگری از یک خودرو سواری ۳۶ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف وراننده خودرو دستگیر شد.
روزانه بطور متوسط افزون بر پنج هزار دستگاه خودرو از سه راهی چوپانان در ۱۹۰ کیلومتری نایین عبور می‌کند. ورودی های این شهرستان به دلیل وجود مناطق کویری، بیراهه‌های بیابانی و همجواری با استان‌های شرقی یکی از نقاط تردد قاچاقچیان و حمل و نقل مواد مخدر و انواع کالاهای قاچاق است.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد