تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 10:05
کد خبر : 74537

دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند

دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهدی شمس‌آبادی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در جامعه امروزی امر به معروف و نهی از منکر یک نیاز ضروری است و این ۲ فریضه مهم در کنار انتقاد سازنده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مهدی شمس‌آبادی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در جامعه امروزی امر به معروف و نهی از منکر یک نیاز ضروری است و این ۲ فریضه مهم در کنار انتقاد سازنده توام با ارائه راهکار باید در میان عموم مردم نهادینه شود. 
وی ادامه داد: دستگاه قضا نیز یکی از ارگان‌هایی است که هرگز از انتقاد گریزان نبوده و چون معتقدیم نقد سازنده و صحیح باعث اصلاح امور و افزایش آرامش و آسایش عمومی می‌شود نه تنها از مطالبه گران در عرصه‌های مختلف استقبال می کنیم بلکه حامی آنان نیز هستیم. 
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه انتقاد باید همراه با مستندات و رعایت حرمت و آبروی افراد باشد تاکید کرد: بزرگنمایی اخبار منفی در سیستان و بلوچستان باعث دلسردی و مایوس شدن سرمایه گذاران می‌شود که ماحصل آن نیز ضربه به اقتصاد و معیشت تمام مردم استان خواهد بود.
وی ادامه داد: فعالان فضای مجازی باید احساس امنیت را به جامعه القا کنند و با استفاده از شیوه‌های نوین سواد رسانه‌ای با مخلان امنیت و کسانی که در این فضا قصد تشنج آفرینی و ایجاد اختلاف دارند همراهی نکرده و اقدام به روشنگری و بیان واقعیت‌ها کنند. 
شمس آبادی اظهارداشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با توجه به ماهیت کاری که دارد به عنوان بازوی توانمند دستگاه قضا محسوب می‌شود و در اجرای امور از توان و ظرفیت این ستاد بهره خواهیم برد. 
وی تصریح کرد: هرگونه ایجاد ناامنی و اخلال در آرامش روانی جامعه به عنوان خط قرمز دستگاه قضا به حساب می‌آید و با عامل یا عاملان آن در فضای مجازی و حقیقی بدون اغماض و کوتاهی با قاطعیت برخورد می‌کند چرا که این امر یکی از مطالبات جدی شهروندان است که بارها و بارها به روشهای مختلف به این دادستانی وصول شده است.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد