تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 9:54
کد خبر : 74525

طرح شهید سلیمانی گام چهارم پیشگیری از کرونا

طرح شهید سلیمانی گام چهارم پیشگیری از کرونا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، زوار کعبه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد گفت:طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج  و هلال احمر بستان آباد اجرا می‌شود. او  با بیان اینکه

طرح شهید سلیمانی گام چهارم پیشگیری از کروناست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، زوار کعبه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستان آباد گفت:طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج  و هلال احمر بستان آباد اجرا می‌شود.

او  با بیان اینکه اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و آموزش عمومی در مورد مقابله با کرونا در سطح محلات و خیابان‌های شهر بستان آباد و تمامی روستا‌های تابعه شهرستان در قالب این طرح انجام می‌شود افزود: این طرح به مدت دو روز در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

زوار کعبه از اهدای ۳۵ هزار عدد ماسک توسط یک خیر در این شهرستان برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: علاوه براین ماسک‌ها یک هزار ماسک دیگر نیز توسط فرمانداری شهرستان بستان آباد تدارک دیده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد