تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 8:45
کد خبر : 74449

رهبری تنها پناهگاه کردستانی‌ها برای حل مشکلاتشان است

رهبری تنها پناهگاه کردستانی‌ها برای حل مشکلاتشان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در شورای اداری و شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان کامیاران که با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهدای کردستان نسبت به شهدای سایر استان‌های کشور ویژگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در شورای اداری و شورای فرهنگ‌ عمومی شهرستان کامیاران که با حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهدای کردستان نسبت به شهدای سایر استان‌های کشور ویژگی خاصی دارند چرا که آنها در خانه خود هم مظلوم بودند.

وی تصریح کرد: سراسر ایران به خون شهدا رنگین و مزین شده اما در کردستان وضعیت متفاوت است و در دوران جنگ روزی را به یاد نداریم که در یکی از شهرهای این استان شهید نداده باشیم.

امام جمعه کامیاران افزود: بسیاری از مسئولان به یاد دارند که در عملیات سنگ سفید در سال ۶۶ طی یک شبانه روز ۳۵ نفر از کامیارانی‌ها و مشهدی‌ها به شهادت رسیدند و در عملیاتی نیز که در بلندی‌های روستای تنگی‌سر انجام شد ۲۵ نفر دیگر شهید تقدیم این نظام و انقلاب کردیم.

ماموستا حسینی ادامه داد: منطقه کامیاران شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و ما امروز به این حماسه‌ای که فرزندانمان آفریده‌اند افتخار می‌کنند و هنوز هم خود را مدیون این شهدا می‌دانند.

وی یادآور شد: امروز نیز به واسطه همین افتخارآفرینی‌ها می‌طلبد مسئولان در خدمت به این مردم بیشتر تلاش کنند چرا که جوانان تحصیل‌کرده بسیاری در کامیاران داریم که به واسطه نبود شغل بیکار هستند.

امام جمعه کامیاران بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی از دوران پس از انقلاب تا کنون خدمات بسیاری برای مردم کردستان انجام داده و نمی‌توان منکر آنها شد اما مشکلاتی وجود دارد که موجب دلخوری مردم انقلابی کردستان می‌شود.

ماموستا حسینی گفت: امروز مردم تنها به رهبری و کسانی همانند نماینده ولی‌فقیه پناه می‌برند و از آنها درخواست دارند که مشکلاتشان را حل کنند.

وی اظهار کرد: مردم کردستان به این نظام افتخار می‌کنند و جان خود را نیز برای حفظ آن می‌دهند اما تبعیض آنها را آزرده‌خاطر می‌کند که امیدواریم کمتر شاهد آن باشیم.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران نیز در این جلسه بیان کرد: شهرستان کامیاران، شهرستان ویژه‌ای از لحاظ ظرفیت‌های فرهنگی غنی است، از نظر ورزشی مردمانی صاحب نام دارد، استعدادهای درخشان در آن بسیار است و از همه مهمتر حب اهل بیت (ع) است که در دل مردم این شهرستان وجود داشته و آنها را دور هم جمع کرده و تفاوت مذهب را در این شهرستان شاهد نیستیم.

حجت‌الاسلام احمد زارعی افزود: ۴۱۷ شهید شهرستان کامیاران تقدیم انقلاب کرده و سهم خود را از دفاع از انقلاب ادا کرده و امروز نیز پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: محبت به اهل بیت (ع) در بین این مردم موج می‌زند و در ایام شهادت سیدالشهدا دسته‌های عزاداری متشکل از مردمان اهل تشیع و تسنن خالصانه برای مظلومیت آنان عزاداری می‌کنند.

امام جمعه اهل تشیع کامیاران یادآور شد: خوشبختانه در کامیاران در بین علمای اهل سنت و تشیع فضای محبت، هم‌افزایی و همدلی حاکم است و مسئولان نیز در انجام امور مردم کوتاهی نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام زارعی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که موجود است زمینه برای کارهای فرهنگی جدید و هر ایده‌ای که ارائه شود، آماده است.

انتهای خبر/۲۳۳۰/۷۵

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد