تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 7:18
کد خبر : 74359

۱۲۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران زنجان ساخته می‌شود

۱۲۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران زنجان ساخته می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، علی کاظمی از عقد قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی استان مبنی بر ساخت یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: همسر و فرزندان شهید، جانبازان و فرزندان متأهل جانبازان بالای ۷۰

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، علی کاظمی از عقد قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی استان مبنی بر ساخت یک هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های ایثارگران زنجان خبر داد و گفت: همسر و فرزندان شهید، جانبازان و فرزندان متأهل جانبازان بالای ۷۰ درصد مشمول این طرح هستند.
وی افزود: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ماه گذشته در استان زنجان حضور یافت و تفاهم‌نامه مسکن ایثارگران با دستگاه‌های اجرایی امضا شد و بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که اداره‌کل راه و شهرسازی یک هزار و ۲۵۰ واحد برای خانواده‌های ایثارگران احداث کند. کلنگ احداث این پروژه به شکل کشوری در ۲۲ بهمن امسال زده می‌شود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است احداث این واحدهای مسکونی سه ساله به پایان برسد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: گروه‌هایی که مشمول طرح احداث واحدهای مسکونی می‌شوند همسر و فرزندان شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزندان متاهل جانبازان بیش از ۷۰ درصد هستند.
وی به دیگر شرایط ثبت‌نام مسکن ایثارگران اشاره کرد و گفت: البته مشمولان ذکر شده نباید در این مدت وام مسکن گرفته باشند و یا حتی نباید هیچ ملک و زمینی به نامشان باشد. قطعا پس از پایش این مراحل، مشمولان فوق می‌توانند از امتیاز واحدهای مسکونی بنیاد استفاده کنند.
کاظمی به برگزاری کنگره شهدای استان زنجان در سال آینده اشاره کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا سال آینده کنگره شهدای ملی استان زنجان باشکوه برگزار شود، رزمندگان زنجانی جزو خط‌شکنان دفاع مقدس بودند و سهم بسزایی در عملیات‌های مهم دفاع مقدس داشتند و باید کنگره سال آینده شهدای استان زنجان باشکوه بیشتری برگزار شود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد