تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 5:33
کد خبر : 74260

دفتر یادبود شهید فخری‌زاده در سفارت ایران در بلاروس گشایش یافت

دفتر یادبود شهید فخری‌زاده در سفارت ایران در بلاروس گشایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه ایرنا، مقامات سیاسی، پارلمانی و حزبی بلاروس، سفرا و دیپلمات‌های مقیم، چهره‌های رسانه ای، مراکز تحقیقاتی و مذهبی، ایرانیان مقیم، دانشجویان و فارسی آموزان با حضور در سفارت سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک، دفتر یادبود را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه ایرنا، مقامات سیاسی، پارلمانی و حزبی بلاروس، سفرا و دیپلمات‌های مقیم، چهره‌های رسانه ای، مراکز تحقیقاتی و مذهبی، ایرانیان مقیم، دانشجویان و فارسی آموزان با حضور در سفارت سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک، دفتر یادبود را امضا و به مقام شهید محسن فخری زاده ادای احترام کردند و در گفت‌وگو با سعید یاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی، ترور شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.  

آندری ساوینیخ، رییس کمیته امور بین الملل مجلس نمایندگان بلاروس، عالی‌ترین مقام‌های سیاسی شرکت کننده در این مراسم بود. الکسی سوکول، دبیر کل حزب کمونیست، برخی از نمایندگان مجلس، اعضای حزب لیبرال دمکرات، رییس مجمع اهل بیت (ع)، رییس اتحادیه روزنامه نگاران، رییس مرکز مطالعات راهبردی و سیاست خارجی، بلاروس نماینده وزارت امور خارجه از دیگر شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

همچنین سفرای جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و سوریه و دیپلمات‌های روسیه، پاکستان، فلسطین، قزاقستان، قطر، ترکیه، ونزوئلا، قرقیزستان، بلغارستان و مالت هم در این مراسم حضور داشتند.

به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا، بیشتر سفارتخانه‌ها با ارسال پیام‌های مکتوب شهادت محسن فخری زادی را تسلیت گفته و با مردم و دولت ایران ابراز همدردی کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد