تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 4:24
کد خبر : 74227

اجرای طرح شهید سلیمانی در تنکابن/ هدف قطع زنجیره کرونا

اجرای طرح شهید سلیمانی در تنکابن/ هدف قطع زنجیره کرونا

حسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در ارتباط با اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان تنکابن اظهار کرد: در راستای این طرح که هدف آن قطع زنجیره کرونا در سطح شهرستان است، قرار شد تا هر خانواده یک پایگاه سلامت باشد. وی با بیان اینکه یک نفر سفیر سلامت در هر

حسن مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در ارتباط با اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان تنکابن اظهار کرد: در راستای این طرح که هدف آن قطع زنجیره کرونا در سطح شهرستان است، قرار شد تا هر خانواده یک پایگاه سلامت باشد.

وی با بیان اینکه یک نفر سفیر سلامت در هر خانواده معین می‌شود، افزود: چهار کمیته رصد، مراقبت، حمایت و نظارت برای این طرح تشکیل شده است.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن با اشاره به اینکه برای هر ۴۰ خانوار یک تیم رصد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: رصدگر با این ۴۰ خانواده تماس می‌گیرد و این خانوارها را در ارتباط با علائم بیماری رصد می‌کند.

مهدوی با بیان اینکه تیم مراقبت، از پزشک، پرستار و بهورز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: افرادی که بیماری را گرفته و قرنطینه شده‌اند، بسته‌های حمایتی برای افراد بی‌بضاعت و همچنین دارای کهولت سن درنظر گرفته شده و برای آنان توسط تیم حمایتی برده می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث نظارت بسیج اصناف همراه با صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت نظارت بر صنوف را بر عهده دارند تا صنوف نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده بسیج ناحیه تنکابن با بیان اینکه در این طرح تاکنون ۱۷۶ روستا را فعال کردیم، بیان کرد: ۲۱۹ تیم تشکیل و ۱۵۶ پایگاه فعال و ۴۷۵ نفر به‌کارگیری شده است و در این طرح به دنبال قطع زنجیره کرونا با همکاری شبکه بهداشت هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد