تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 9:33
کد خبر : 74122

تشکیل ۴۱ گروه اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهر اهر

تشکیل ۴۱ گروه اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهر اهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر  از تشکیل ۴۱ تیم متشکل از نیرو‌های داوطلب بسیج و شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهر خبر داد و

تشکیل ۴۱ گروه اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهر اهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، میرزاپور مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر  از تشکیل ۴۱ تیم متشکل از نیرو‌های داوطلب بسیج و شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اهر خبر داد و گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سپاه، فرمانداری و سایر نهاد‌ها و ادارات با قوت هرچه تمام در شهرستان اهر اجرا می‌‎شود.

 میرزاپور افزود: تا به امروز ۱۷۱ نفر از افراد مبتلای قطعی به ویروس کرونا در شهرستان اهر جان‌باخته‌اند و طی ۱۰ روز اخیر روزانه ۹ نفر از بیماران دارای علائم تنفسی در بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری شده‌اند.

او با اشاره به ابتلای چهار هزار و ۲۴۸ نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان به ویروس کرونا گفت: از این تعداد سه هزار و ۷۳۹ نفر جمعیت شهری و ۵۰۹ نفر جمعیت روستایی را شامل می‌شود.

میرزاپور با بیان این‌که تا امروز ۱۷۶ نمونه‌گیری به واسطه کیت‌های تشخیص سریع کرونا در شهرستان اهر انجام شده است، گفت: از مجموع ۱۷۶ تست سریع کرونا در اهر؛ ۶۸ بیمار کرونایی جدید شناسایی کرده‌ایم که به عبارتی ۴۰ درصد نمونه‌گیری با کیت‌های تشخیص سریع کرونا مثبت شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر افزود: با توجه به پیش‌رو بودن شب یلدا و دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی به جهت تشدید وضعیت شیوع ویروس کرونا در بین خانواده‌ها بر نگرانی‌هایمان افزوده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد