تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 6:35
کد خبر : 73954

ضعف اینترنت در روستاها سبب افت تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان شده است

ضعف اینترنت در روستاها سبب افت تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان شده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در نامه‌ای به آذری جهرمی، وزیر ارتباطات  نوشت: ضعف اینترنت در روستای بسک جوکندان و یا مناطقی چون سنگرود رودبار سبب شده است که دانشجویان و دانش‌آموزان این مناطق در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در نامه‌ای به آذری جهرمی، وزیر ارتباطات  نوشت: ضعف اینترنت در روستای بسک جوکندان و یا مناطقی چون سنگرود رودبار سبب شده است که دانشجویان و دانش‌آموزان این مناطق در راه شرکت در کلاس‌های مجازی با سرمای زیر صفر، در معرض ابتلا به کرونا و افت تحصیلی روبه‌رو شوند.   در این نامه آمده است:
جناب آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
اخیرا در توییتی که به مناسبت روز دانشجو منتشر کردید، به دانشجویان توصیه نمودید که جوانی کنند. جناب وزیر! نیروی جوانی دانشجویان و دانش‌آموزان جوکندان‌های این کشور به جای تمرکز بر درس و تحصیلشان در راه کوهنوردی برای شرکت در کلاس‌ها صرف می‌شود. حال که اینترنت با کیفیت را حق مردم می‌دانید، به استحضارتان می‌رسانیم که ضعف اینترنت در روستای بسک جوکندان و یا مناطقی، چون سنگرود رودبار سبب شده است که دانشجویان و دانش‌آموزان این مناطق در راه شرکت در کلاس‌های مجازی با سرمای زیر صفر، در معرض ابتلا به کرونا و افت تحصیلی روبه‌رو شوند.
با نگاه خوش‌بینانه، شما را پیگیر مسائل مردم دیدیم. ظرفیت برخورداری از این ابزار ارتباطی تنها با بودجه ناچیز استانی میسر نخواهد شد و مردمان این مناطق محروم نیازمند تدبیری عاجل جهت حل مشکلاتشان هستند. وظیفه ما بود تا شما را از این مسئله آگاه کنیم؛ اکنون نوبت شماست که صدق گفتار و کردار خود را بر دانشجویان این روستا‌ها که به عنوان موذنان جامعه، اذان از فراز تپه‌ها سر می‌دهند ثابت کنید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد