تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 5:56
کد خبر : 73875

معلمان جلوه‌های ویژه‌ای در زیست بوم کرونا به نمایش گذاشتند

معلمان جلوه‌های ویژه‌ای در زیست بوم کرونا به نمایش گذاشتند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در پیامی خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از حمایت آنان از تلاش های معلمان و فرهنگیان در دوران کرونا قدردانی کرد و افزود: معلمانی بوده و هستند که با وجود بیماری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه ایرنا، احمد اسکندری نسب در پیامی خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از حمایت آنان از تلاش های معلمان و فرهنگیان در دوران کرونا قدردانی کرد و افزود: معلمانی بوده و هستند که با وجود بیماری از روی تخت بیمارستان و یا در قرنطینه خانگی مشق عشق کردند که این نشان از فداکاری، ایثارگری، تعهد و دلسوزی فرهنگیان فرهیخته دیار همیشه سرافراز کریمان دارد.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش بنا به ضرورت تغییرات اجتماعی یکی از سازمان های پیچیده و بزرگ اجتماعی، در هر کشوری محسوب می‌شود که با رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پیوندی ناگسستنی دارد که اگر به خوبی رشد و تعالی یابد، پویایی و شکوفایی آن کشور رقم خواهد خورد و هر روز بر میزان سرمایه‌های اجتماعی، اقتصادی، فکری و علمی آن افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و آموزش حضوری، آزمونی برای سنجش صلابت و توانمندی های فرهنگیان و فرصتی برای تکامل، کسب توانایی های جدید و شایستگی های نو و میدانی برای اثبات توانمندی ها و دلسوزی های فرهنگیان فرهیخته بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: فرهنگیان فداکار و فرهیخته این مرز و بوم از آغازین روزهای تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا با برنامه های منسجم آموزش را از طریق مجازی، آموزش در فضاهای آزاد، مساجد و حیاط منزل خود و همچنین توزیع بسته های یادگیری بین دانش آموزان مناطق محروم و دوردست پیگیری کردند.

وی گفت: جلوه های ویژه ای که معلمان در زیست بوم کرونا از خود به نمایش گذاشته و سختی هایی که در این مسیر متحمل شده اند برای همیشه تاریخ در ذهن مردمان این سرزمین ماندگار خواهد بود.

وی افزود: بی تردید، حمایت اصولی و ماندگار نمایندگان خدوم و قدرشناس مجلس از ایثارگری ها و فداکاری های معلمان دلسوز و متعهد  ایران اسلامی در زیست بوم کرونا، انگیزه فرهنگیان را در راستای آگاهی بخشی  و تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی ایران چند برابر کرد.

اسکندری نسب اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان فرهیخته، متعهد، دلسوز و فداکار دیار کریمان صمیمانه از نمایندگان خدوم مردم در مجلس، به ویژه نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تشکر و قدردانی می کنم و از خداوند منان سربلندی، عزت و توفیق خدمت در  تمامی عرصه های آموزشی، فرهنگی،  اقتصادی، اجتماعی و مذهبی برای آنها خواستارم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد