تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 5:18
کد خبر : 73834

مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۷۱ میلیون گذشت

مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۷۱ میلیون گذشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، شمار مبتلایان به بیماری همه گیر کرونا در سرتاسر جهان روز شنبه از رقم ۷۱ میلیون نفر گذشت. بیشتر بخوانید: کرونا با درآمد اروپایی ها چه کرد؟ طبق آمار رسمی جهانی، شمار کل قربانیان به این بیماری در جهان نیز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، شمار مبتلایان به بیماری همه گیر کرونا در سرتاسر جهان روز شنبه از رقم ۷۱ میلیون نفر گذشت.

بیشتر بخوانید: کرونا با درآمد اروپایی ها چه کرد؟

طبق آمار رسمی جهانی، شمار کل قربانیان به این بیماری در جهان نیز به رقم ۱.۶ میلیون نفر رسید. تعداد بهبودیافتگان نیز رقم ۴۵.۷ میلیون نفر اعلام شد.

از سوی دیگر، ایالات متحده روز شنبه رکورد ۱۶ میلیون مبتلا به بیماری کووید -۱۹ را ثبت کرد و نرخ مرگ و میر ناشی از ابتلا به این بیماری نیز در این کشور به رقم ۳۰۰ هزار نفر نزدیک شد.

ببینید: جهان به روایت تصویر

این در حالی است که واکسن کرونای ساخت شرکت فایزر شامگاه جمعه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با اعلام خبر تأیید واکسن کرونا از سوی سازمان غذا و داروی این کشور در پیامی توئیتری به مردم آمریکا وعده داد که واکسیناسیون در عرض کمتر از ۲۴ ساعت آغاز خواهد شد.

اما «گوستاو پرنا» ژنرال ارتش آمریکا روز شنبه اعلام کرد که نخستین محموله واکسن‌ها روز دوشنبه در ۱۴۵ محل در سرتاسر این کشور توزیع می‌شود.

الباقی ۶۳۶ محل تحویل واکسن کرونا که بر اساس ایالات و مناطق آمریکا انتخاب می‌شوند، روزهای سه شنبه و چهارشنبه این واکسن را دریافت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد