تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 5:18
کد خبر : 73831

حضور یک‌سوم کارمندان در ادارات شهرهای نارنجی خوزستان

حضور یک‌سوم کارمندان در ادارات شهرهای نارنجی خوزستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهواز، کارون، آبادان و بهبهان شهرهای دارای وضعیت نارنجی کرونا در استان خوزستان هستند که بنا بر مصوبات هفته گذشته ادارات و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهواز، کارون، آبادان و بهبهان شهرهای دارای وضعیت نارنجی کرونا در استان خوزستان هستند که بنا بر مصوبات هفته گذشته ادارات و قسمت ستادی شرکت‌های خصوصی و دولتی با حضور یک‌سوم کارمندان فعال خواهند بود.

وی افزود؛ در شهرهای نارنجی همچنان فقط مشاغل گروه‌های یک و دو فعال هستند و ساعت کار ادارات در اهواز نیز از ۸ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: در شهرهای دارای وضعیت زرد ادارات ضروری با صددرصد نیرو و ادارات غیرضروری با دوسوم نیروها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: در شهرهای زرد استان مشاغل گروه یک، دو و سه مجاز به فعالیت خواهند بود.

رضا نجاتی تصریح کرد: به همت مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خوزستان در کاهش موارد بستری و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا دارای آمار قابل‌توجهی است که مردم و کادر درمان استان در ستاد ملی مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی بیان کرد: امیدواریم این دستاورد بخصوص در شب یلدا بدون برگزاری مراسمات دورهمی حفظ شود تا شاهد غم طولانی‌مدت عزیزان نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد