تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 4:58
کد خبر : 73812

بستری‌های روزانه کرونایی در آذربایجان‌غربی به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافت

بستری‌های روزانه کرونایی در آذربایجان‌غربی به حدود ۱۰۰ نفر کاهش یافت

علی احمد آقاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۵ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده که از این تعداد حدود ۱۱۰ نفر در بیمارستان ها بستری شدند. وی اضافه کرد: در حال  حاضر، تعداد کل بستری های ناشی از بیماری های حاد تنفسی

علی احمد آقاپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۵ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده که از این تعداد حدود ۱۱۰ نفر در بیمارستان ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در حال  حاضر، تعداد کل بستری های ناشی از بیماری های حاد تنفسی در آذربایجان غربی ۹۰۲ نفر است که از این تعداد، ۳۹۹ نفر مشکوک و ۵۰۳ نفر نیز مبتلای قطعی به کرونا هستند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به روند کاهشی مبتلایان، بستری شدگان و فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان اظهار کرد: این امر با رعایت پروتکل ها و اجرایی شدن محدودیت ها به دست آمده ولی شهروندان باید توجه داشته باشند که این روند در صورت بی توجهی برعکس خواهد شد.

آقاپور ادامه داد: از کل بستری شدگان در آذربایجان غربی، ۲۵۹ نفر تحت مراقبت های ویژه بوده و ۶۴ نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ نفری فوت شدگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل فوت شدگان در استان به سه هزار و ۱۳۲ نفر رسیده است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، تاکنون حدود ۹۴ هزار نفر در آذربایجان غربی  به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ این تعداد در کشور یک میلیون و ۱۰۱ هزار نفر و در دنیا ۷۲ میلیون نفر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد