تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 4:39
کد خبر : 73808

آرمان زنگنه: ۸۰ درصد بازیکنان لیگ بسکتبال آنتی بادی کرونا دارند

آرمان زنگنه: ۸۰ درصد بازیکنان لیگ بسکتبال آنتی بادی کرونا دارند

آرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از به جریان افتادن دوباره چرخه لیگ برتر بسکتبال بعد از وقفه یک ماهه بر اهمیت این رقابت‌ها و تاثیرگذاری آن تاکید کرد و گفت: درست است که در شرایط کرونا هستیم و به همین دلیل آغاز لیگ برتر با دیدارهای معوقه زیادی همراه شد

آرمان زنگنه در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز خرسندی از به جریان افتادن دوباره چرخه لیگ برتر بسکتبال بعد از وقفه یک ماهه بر اهمیت این رقابت‌ها و تاثیرگذاری آن تاکید کرد و گفت: درست است که در شرایط کرونا هستیم و به همین دلیل آغاز لیگ برتر با دیدارهای معوقه زیادی همراه شد اما اینها دلیلی بر لغو کلی مسابقات نمی‌شود. لیگ برتر بسکتبال باید برگزار شود چراکه چرخه این رشته باید در هر شرایطی بچرخد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دلایل برای برگزاری لیگ گردش مالی است که شامل حال بازیکن، مربی، داور، فدراسیون و در کل همه عوامل درگیر در این رقابت‌ها می‌شود. باید به بسکتبال و در کل مسابقات باشگاهی رشته‌های مختلف به چشم یک صنعت نگاه کرد. در این ایام کرونا مشاغل و کسب و کارها تعطیل نشدند بنابراین صنعت ورزش هم نباید از رونق بیفتد.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام با یادآوری لغو بسیاری از دیدارهای لیگ برتر در دو هفته ابتدایی آغاز این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: به خاطر درگیر شدن بازیکنان تیم‌های مختلف شاهد لغو خیلی از دیدارها بودیم اما امروز لیگ در حالی پیگیری می‌شود که ۸۰ درصد بازیکنان آنتی بادی کرونا دارند یعنی یا دیگر به این ویروس مبتلا نمی‌شوند یا اینکه خیلی خفیف دچار آن می‌شوند.

زنگنه تصریح کرد: در کل موافق برگزاری لیگ هستم. اصلاً شاید هم بهتر بود که مسابقات را زودتر آغاز می‌کردیم که در این صورت امروز به احتمالاً زیاد به نیم فصل رسیده بودیم. اینکه در رشته‌ای مانند بسکتبال رقابت‌های باشگاهی جریان داشته باشد، اهمیت زیادی دارد.

وی با یادآوری دوره تمرینی مهرام برای حضور در این فصل لیگ برتر تاکید کرد: طی چهار هفته خیلی خوب تمرین کردیم. دوره بدنسازی خوبی هم داشتیم. این روند ادامه داشت تا اینکه چند نفر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند. غیبت این بازیکنان در پیگیری منظم تمرینات‌مان خلل ایجاد کرد اما بعد از بهبودی کامل و بازگشت آنها تمرینات‌مان دوباره شکل جدی به خود گرفت.

این ملی پوش بسکتبال با یادآوری دو دیدار اخیر مهرام در لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط تیم‌ها نسبت به ابتدای فصل تغییر کرده است. تیم‌ها و بازیکنان‌شان در حالی لیگ امسال را آغاز کردند که مدت زمان زیادی از تمرین و مسابقه دور بودند اما هرچه می‌گذرد، کیفیت تیم‌ها و دیدارهای‌شان بیشتر می‌شود.

زنگنه با تاکید بر اینکه هدف مهرام از حضور در لیگ برتر فقط قهرمانی است، گفت: نام، برند و تیم به قدری بزرگ است که جز قهرمانی به عنوان دیگر در مسابقات فکر نکنیم. برای این مهم تجربه و پتانسیل لازم را هم داریم اگرچه رقیبان خوبی را هم در کنار خود می‌بینیم اما ما در تیم مهرام فقط به دنبال قهرمانی هستیم.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام با بیان اینکه هیچ تیمی برای باخت در لیگ شرکت نمی‌کند، افزود: همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل مهرام خودی نشان دهند و از این حیث تمام تیم‌ها را رقیب خود می‌دانیم. البته که برخی از تیم‌ها رقیبان سنتی و همیشگی ما به حساب می آیند. تیم‌هایی مانند شیمیدر، ذوب آهن، شهرداری گرگان و نفت آبادان رقیبان نزدیک‌تری به ما هستند.

این ملی پوش بسکتبال که تیم ملی را در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا همراهی کرد با یادآوری اینکه حدود یک ماه دیگر بازهم به خاطر اردوی تیم ملی مسابقات لیگ برتر لغو می‌شود، گفت: اینگونه پیگیری مسابقات برنامه‌ای است که فدراسیون جهانی برای توسعه بسکتبال روی آن تاکید دارد. درست یا غلط هم باید به آن عادت کنیم؛ اینکه مسابقات باشگاهی در جریان باشد و در میانه آن برای تیم ملی هم برنامه و اردو داشته باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد