تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 20:54
کد خبر : 73703

١٩١ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند

١٩١ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: مرگ ۲ تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از ظهر جمعه تا ظهر امروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: مرگ ۲ تن دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از ظهر جمعه تا ظهر امروز شنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان سمنان را به ٨١٧ تن رساند. 

طبق اعلام این کمیته: ٨١ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر جمعه تا ظهر امروز شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۱۹ هزار و ٧٠۶ نفر رسید.

بنا بر این گزارش، ١٩١ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند و موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۶ هزار و ۵۲۳ نفر رسید و ۱۳ هزار و ۴۵۵ نفر به صورت سرپایی در کل استان سمنان درمان شدند.  

در این گزارش آمده که در ۲۴ ساعت گذشته، ٩ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: ۱۰ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

نوید دانائی درباره آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ١۴ هزار و ۴٩۴ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته (از ۲۱ الی ۲۲ آذر ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و ۴۶ نفر رسیده است و ١٠ هزار و ۴۴۸ بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ به سه هزار و ٣٩٢ نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۹۸ نفر فوت شدند.

طبق گفته ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۲۲۱ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر رسید.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سیما سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هشت هزار و ۲۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۲۸۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۸۱۸ نفر رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد