تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 20:54
کد خبر : 73702

بستری روزانه ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در تالش

بستری روزانه ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در تالش

بختیار حیدرنیا شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ بیمار کرونا در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند و در آذرماه، ۲۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. وی با تاکید بر آماده سازی مکان جدید برای بیماران کرونایی بجز بیمارستان گفت: مکانی در بخش اسالم

بختیار حیدرنیا شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در حال حاضر ۸۰ بیمار کرونا در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند و در آذرماه، ۲۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر آماده سازی مکان جدید برای بیماران کرونایی بجز بیمارستان گفت: مکانی در بخش اسالم برای افراد دارای تست مثبت کرونا و فاقد امکان قرنطینه خانگی تعبیه شده و در حال تجهیز است تا در صورت لزوم، بیماران در آن بستری شوند.

وی افزود: وضعیت کرونا در تالش حاد است و با وجود محدودیت ها و تعطیلی اصناف، دست فروشی جلوی مغازه ها شکل بازار روز را پیدا کرده و موجب نگرانی شده و باید این قبیل منابع شیوع بیماری تعطیل شود.

وی از کارفرمایان سردخانه ها و سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی خواست به کارکنان دارای علائم بیماری اجازه فعالیت ندهند و به رعابت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دقت داشته باشند.

حیدرنیا گفت: از آغاز طرح شهید سلیمانی، ۱۴۱ هزار نفر در قالب ۳۱ هزار خانوار غربالگری شده اند و رهایی از وضعیت حاد کرونا وابسته به رفتار مردم است و شهروندان ماسک زدن، رعایت نظافت و فاصله گذاری اجتماعی را جدی گرفته و از دورهمی در شب یلدا خودداری کنند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: کادر درمان، پزشکان، پرستاران و بهورزان بیمارستان نورانی در مبارزه سخت و طاقت فرسا با کرونا خسته شده اند و به همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز دارند.   

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و رعایت پروتکل های بهداشتی بهترین روش مقابله با این بیماری اعلام شده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد