تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 9:19
کد خبر : 7310

وزیر ارشاد: مصلی مناسب‌ترین محل در تهران برای برگزاری مراسم قرآنی است

وزیر ارشاد: مصلی مناسب‌ترین محل در تهران برای برگزاری مراسم قرآنی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پارس نیوز، سیدرضا صالحی‌امیری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه «هنگام برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، نماز جمعه به دانشگاه تهران می‌رود و خیلی‌ها به خاطر مکان نامناسب نماز اذیت می‌شوند. آیا برای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پارس نیوز،

سیدرضا صالحی‌امیری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه «هنگام برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، نماز جمعه به دانشگاه تهران می‌رود و خیلی‌ها به خاطر مکان نامناسب نماز اذیت می‌شوند. آیا برای تغییر محل برگزاری نمایشگاه قرآن تدابیری اندیشیده می‌شود یا خیر؟» گفت: مصلی مناسب‌ترین محل در تهران برای برگزاری مراسم‌ قرآنی است؛ ضمن اینکه اگر ما بتوانیم با تامین منابع لازم، یک نمایشگاه دائمی برای تمامی مناسبت‌های فرهنگی ازجمله نمایشگاه‌های کتاب و قرآن ایجاد کنیم بسیار ایده‌ال است.

صالحی‌امیری ادامه داد: اما واقعیت این است که الان با محدودیت‌های منابع، این امکان وجود ندارد و باید از ظرفیت‌های عمومی و ملی استفاده کنیم.

او با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلی تهران، با برنامه‌ریزی قبلی و توافقات انجام می‌شود، ضمن تشکر از مسئولان مصلی امام خمینی (ره) گفت: در مورد نماز جمعه هم این مساله در صلاحیت ستاد نماز جمعه است و من دخالتی در این حوزه نمی‌کنم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد