تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 20:48
کد خبر : 72348

اجرای طرح شجره معروف توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

اجرای طرح شجره معروف توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج‌، محمود الله‌مرادی شامگاه شنبه در اولین نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر با اداره‌کل منابع طبیعی و شهرداری سنندج با موضوع طرح درختکاری (شجره معروف) که در ستاد امر به معروف و نهی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج‌، محمود الله‌مرادی شامگاه شنبه در اولین نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر با اداره‌کل منابع طبیعی و شهرداری سنندج با موضوع طرح درختکاری (شجره معروف) که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه امروز عده‌ای نمک به حرام احترام انقلاب را نمی‌گیرند در حالیکه این افراد در مراسم خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه چیز را به وضوح دیدند.

وی وفزود: ما امروز مردمانی حامی مظلوم و بر ضد ظالم هستیم و این است که آمریکا از ملت ما می‌ترسد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: امروز باید پشتیبان نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و جهانی باشیم.

وی در ادامه افزود: دایره امر به معروف به حدی گسترده است که اگر درست روی آن کار کنیم جامعه ما اصلاح می‌شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: کسانی که محیط زیست و فضای سبز را از بین می‌برند در ردیف اشرار قرار می‌گیرند

الله‌مرادی اظهار کرد: باید جلو منکراتی را بگیریم که زیربنای جامعه را از بین می‌برد.

وی افزود: می‌خواهیم امر به معروف جهت اصلی خودش را بگیرد و درختکاری و ایجاد فضای سبز هم یکی از مهمترین امر به معروف‌هااست.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کردستان گفت: می‌‌خواهیم مکانی را در اختیار ما قرار دهند تا به طور مناسب آن را عملی کنیم.

وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مهیاکردن نیروی انسانی آمادگی لازم را دارد و دخالتی در چگونگی انجام طرح نداریم بلکه می‌خواهیم متولیان امر به معروف این کار را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید قبل از کاشت، در همان محیط کار فرهنگی صورت بگیرد.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: بنا داریم با توجه به عضویت ۸ هزار طلایه‌دار در ستاد امر به معروف استان، از آنها برای طرح درختکاری استفاده کنیم.

وی افزود: در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری، منابع طبیعی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای طرح شجره معروف در کل استان برنامه‌ریزی کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد