تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398 - 15:09
کد خبر : 71430

وظیفه شوراهای امر به معروف سالم‌سازی و کارآمد کردن دستگاه‌های اجرایی است

وظیفه شوراهای امر به معروف سالم‌سازی و کارآمد کردن دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سلیمان مهدوی ظهرامروز در گرد‌همایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر فارس اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات باید ملی فکر کرده و به دور از حزب و جناح خاص عمل کنند. وی مهم‌ترین وظایف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، سلیمان مهدوی ظهرامروز در گرد‌همایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر فارس اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات باید ملی فکر کرده و به دور از حزب و جناح خاص عمل کنند.

وی مهم‌ترین وظایف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی را سالم سازی و کارآمد کردن دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قوانین و مقررات و دستورالعمل ها به وظایف خود عمل کرده و کار نظارت و پیگیری مداوم را به درستی انجام دهند شاهد کاهش مشکلات هستیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: مبنای کار در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اعلام خطاها و مشکلات به مدیران براساس کرامت انسانی بوده و قصد ما  بردن آبروی افراد نیست.

 این مسؤول تصریح کرد: با توجه به گستردگی کار در استان، یکی از رویکردهای این ستاد را تشکیل کمیته های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی است، و دراین راستا تاکنون کمیته‌های قضایی، جهاد کشاورزی و وزارت نفت تشکیل شده و سایر کمیته‌ها نیز در آینده تشکیل می شوند.

 مهدوی  بیان داشت: تشکیل گروه‌های یاوران معروف و طلایه داران توسط شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس درادامه این نشست  بر تلاش شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرای استان به منظور تحقق مدیریت جهادی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن مدیریت جهادی در مدیریت اجرایی کشور مشکلات را به حداقل می رساند.

 سردار لطف الله یداللهی اضافه کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شرایط را به گونه ای فراهم سازند که در صورت وجود هرگونه نقصان یا مشکلی بتوانند موارد را بدون هیچگونه واهمه‌ای به مدیران دستگاه‌ها تذکر دهند و مدیران نیز در صدد رفع آن برآیند.

 وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی و وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد