تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 16:36
کد خبر : 71136

برنامه پنجگانه استکبار برای براندازی نظام با شکست مواجه شد

برنامه پنجگانه استکبار برای براندازی نظام با شکست مواجه شد

محمود الله مرادی عصر پنجشنبه در همایش بصیرتی و تجلیل از آمران به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما برنامه ریزی کردند که همیشه هم شکست خوردند، افزود: برای براندازی نظام چارچوب پنجگانه‌ای طراحی کردند که شامل القای ضرورت کنار آمدن با کدخدا، خطای محاسباتی

محمود الله مرادی عصر پنجشنبه در همایش بصیرتی و تجلیل از آمران به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما برنامه ریزی کردند که همیشه هم شکست خوردند، افزود: برای براندازی نظام چارچوب پنجگانه‌ای طراحی کردند که شامل القای ضرورت کنار آمدن با کدخدا، خطای محاسباتی در بین مسوولین، نخبگان و مردم، تلاش برای فرسایش ظرفیت‌های نظام، پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری‌های سیاسی و ایجاد این باور که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست‌های اصولی خارجی را تغییر داد، بود.

وی اضافه کرد: در عراق، سوریه و لبنان پوزه استکبار را به خاک مالیدیم که امنیت در داخل کشور برقرار شود اگر جهموری اسلامی در منطقه حضور نداشت استکبار جهانی بر تمام کشورهای منطقه تسلط پیدا و به عنوان کدخدای منطقه حکومت می‌کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: هدف از انقلاب ایران، رواج ارزش های اسلامی،  دینی و حفظ حجاب بود که دشمن با رواج فرهنگ ابتذال غربی تلاش می‌کند که جوانان ما را از ارزش‌های انقلابی دور کنند.

وی یادآور شد: خروج آمریکا از برجام، بالا بردن قیمت دلار، ایجاد نارضایتی عمومی و طبقه متوسط به پایین جامعه در اعتراضات، ایجاد تورم در حد ورشکستگی ایران، جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای و به چالش کشیدن نظام از دیگر برنامه‌های دشمن برای براندازی بود که با شکست سختی مواجه شد.

الله مرادی با بیان اینکه اغتشاش راه مطالبه‌گری نیست، تاکید کرد: در هر جا و موضوعی که مقام معظم رهبری ورود پیدا کردند آرامش حاکم شد بطوریکه در اعتراضات آبان نیز با ورود به موقع مقام معظم رهبری و رو شدن دست دشمنان، اوضاع آرام شد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مطالبه گری انتخاب نماینده اصلح است، گفت: البته برخی نمایندگان در انتخاب مسوولین اجرایی دخالت و وظیفه اصلی خود را فراموش می‌کنند و برخی نیز با وعده های بی اساس سعی در افزایش آرای خود دارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: کار برخی نمایندگان اجرایی شده و برخی از مسوولین قانون گذاری می‌کنند که این تغییر جایگاه ها به اصل نظام آسیب می‌رساند و راه توسعه و عمران را مسدود می‌کند.

بیانه مذبوحانه ترامپ بیانگر ضعف آمریکا در مقابل ایران است

سرپرست فرمانداری بانه نیز گفت: بیانیه ترامپ بعد از انتقام سخت و قهرمانانه سپاهیان کشورمان بیانگر ضعف آمریکا در مقابل ایران است ضمن اینکه او در این بیانیه آمادگی کشورش برای مذاکره بی قید و شرط را نیز اعلام کرد.

محمد امین زاده با بیان اینکه از سال‌ها قبل آمریکایی ها نقشه ترور سردار سلیمانی را در سر داشتند، افزود: تشییع باشکوه پیکر شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مردم همچنان حامی نظام و انقلاب هستند و حیات و شهادت این شهید والامقام باعث انسجام صف‌های متحد ملت و منشا خیر شد.

وی اظهار داشت: با شهادت سردار قاسم سلیمانی مواضع ضد آمریکایی در عراق اتخاذ شد و بسیاری از کشورهای دنیا این حمله را محکوم کردند و افکار عمومی جهان، آمریکا را به عنوان یک کشور تروریست شناختند که حاکمیت دیگر کشورها را نقض می‌کند.

امین زاده به اشاره به نقش سازنده و انکار ناپذیر سردار قاسم سلیمانی در ثبات امنیت در خاورمیانه یادآور شد: یکی از اقدامات ارزنده این سردار دلاور،  همکاری با کُردهای عراق در مقابله با داعش و جلوگیری از اشغال شهرهای اقلیم کردستان بود.

وی اضافه کرد: با شهادت سردار قاسم سلیمانی، رهبران اقلیم کردستان عراق پیام تسلیت دادند که نکته قابل توجه این پیام ها این بود که همه از نقش سردار شهید سلیمانی در اقلیم کردستان و همرزمی با کُردها در منطقه و مبارزه با داعش اشاره داشت.

مسوول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بانه نیز گفت: امسال نخستین گام دوم انقلاب اسلامی برداشته خواهد شد که با توجه به اینکه کشور در شرایط ویژه قرار دارد،  باید جشن پیروزی انقلاب باشکوه تر و منسجم تر از سال‌های قبل برگزار شود.

سرهنگ حسن سلیمی با اشاره به برگزاری یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال افزود: این انتخابات بسیار حساس و سرنوشت ساز و تاثیر گذار است که مشارکت حداکثری مردم نشان دهنده همراهی شان با انقلاب و اعتماد به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: حیات و ممات مردان خدا در طول تاریخ مایه برکت است شهید سلیمانی ۴۰ سال از عمر پر برکت خود را برای این نظام و انقلاب صرف کرد و فداکاری‌های زیادی برای حفظ نظام انجام دادند که آثار خیر برکت آن در منطقه خاورمیانه مشهود است.

در این همایش از آمران به معروف و ناهیان از منکر فعال در شهرستان بانه تجلیل شد، همچنین سرهنگ رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه به مدت ۲ سال به عنوان معاون دستگاه‌های نظامی ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی و  ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه بانه به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان منصوب شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد