تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 دی 1398 - 8:15
کد خبر : 71064

۱۰.۵ درصد ازدواج‌های لرستان در یک سال اول منجر به طلاق می‌شود

۱۰.۵ درصد ازدواج‌های لرستان در یک سال اول منجر به طلاق می‌شود

فرهاد دیناروند امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج در استان یکی از موضوعاتی بوده که در امر ازدواج موفق مؤثر است. وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ کارگاه در این راستا تشکیل شده

فرهاد دیناروند امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج در استان یکی از موضوعاتی بوده که در امر ازدواج موفق مؤثر است.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰۰ کارگاه در این راستا تشکیل شده است، عنوان کرد: ارائه مهارت‌های قبل، حین و بعد از ازدواج را در دستور کار داریم و در این راستا آموزش‌های لازم در مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده لرستان به متقاضیان ارائه می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: این آموزش‌ها در مراکز مذکور به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها به زوجین ارائه می‌شود.

دیناروند با اشاره به اینکه در استان ۱۰.۵ درصد ازدواج‌های ثبت شده در همان یک سال اول ازدواج منجر به طلاق می‌شود، بیان کرد: چنانچه ازدواج آگاهانه و همراه با فراگیری مهارت‌های زندگی باشد تداوم بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در امر آموزش اولویت را به ارائه مهارت‌های قبل ازدواج اختصاص داده‌ایم، تصریح کرد: بناست ۲۰۰ کارگاه آموزشی را در استان و به‌ویژه در مناطق روستایی برگزار کنیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد