تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 8:07
کد خبر : 7098

اجرای طرح «سفیران نور» در کرمان

اجرای طرح «سفیران نور» در کرمان

رئیسی، کارشناس امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، با بیان اینکه اجرای طرح قرآنی «سفیران نور» در استان کرمان از امروز شنبه، ۱۳ خردادماه در شهرستان‌های مختلف کرمان آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح قرآنی طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری در استان اجرا می‌شود. کارشناس امور

رئیسی، کارشناس امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، با بیان اینکه اجرای طرح قرآنی «سفیران نور» در استان کرمان از امروز شنبه، ۱۳ خردادماه در شهرستان‌های مختلف کرمان آغاز می‌شود، اظهار کرد: این طرح قرآنی طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری در استان اجرا می‌شود.

کارشناس امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان کرد: علی قاسم‌آبادی و حسین شالچی، قاریان قرآن کریم، علی قلعه‌نویان، حافظ قرآن و مهدی حاجی محمدی به‌عنوان مجری قرآنی اعضای تیم اعزامی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم و برگزار‌کننده محافل قرآنی در سطح استان هستند.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: این محافل قرآنی قبل از نماز ظهر و عصر در شهرستان ریگان آغاز می‌شود. همچنین، شام‌گاه امروز نیز پیش از اذان مغرب گروه اعزامی به استان کرمان در شهرستان نرماشیر اجرای برنامه خواهند داشت.

کارشناس امور قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: همچنین، طی اجرای این برنامه نیز دو محفل و کرسی تلاوت قرآن از سوی گروه اعزامی در شهرستان‌های جیرفت(قبل از نماز مغرب در امامزاده سلطان سیداحمد شهر درب بهشت و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر(عج) جیرفت) برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین، طی روز دوشنبه، ۱۵ خردادماه نیز دو محفل و کرسی تلاوت قرآن کریم از سوی گروه اعزامی به استان کرمان در شهرستان‌ عنبرآباد(قبل از نماز مغرب در شهر عنبرآباد و بعد از نماز مغرب در شهر دوساری) برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد