تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 12:05
کد خبر : 70852

فرهنگ ریل اقتصاد کشور/امر به معروف و نهی از منکر از اختصاصات مکتب اسلام

فرهنگ ریل اقتصاد کشور/امر به معروف و نهی از منکر از اختصاصات مکتب اسلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام روح الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معرف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام روح الله میرزایی قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معرف و نهی از منکر کشور با اینکه امر به معروف و نهی از منکر از اختصاصات مکتب اسلام است، اظهار کرد: تعهد و همبستگی اجتماعی از ویژگی‌های انسانی است که پیشرفت کشور در گرو آن قرار دارد.

وی افزود: امروز دیگر فرصت برای کار بی‌برنامه و فله‌ای را نداریم و زمان آن گذشته است، باید در سطح جامعه مطابق اعمال، رفتار و عادات افراد برنامه‌ریزی و رفتار کرد.

عاملی با بیان اینکه آموزش باید اصولی و طبق برنامه انجام شود گفت: باید تربیت و آموزش کودکان از دوران مدرسه و در ساختار آموزش و پروش به شکل صحیح صورت بگیرد و در غیر اینصورت تمامی فعالیت‌های انجام شده بی‌فایده خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید بروز و فعال بودن را در راس امور خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کنونی کشور ریشه در ضعف و مشکلات فرهنگی دارد، تصریح کرد: فرهنگ ریلی است که اقتصاد به‌عنوان عنصر محرکه بر روی این ریل در حال حرکت است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد