تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 دی 1398 - 9:15
کد خبر : 70752

بزرگترین معروف در دانشگاه علم آموزی است

بزرگترین معروف در دانشگاه علم آموزی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هم اندیشی و بازدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با رئیس دانشگاه پیام نور در محل دانشگاه پیام نور بندرعباس برگزار شد. حجت‌الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، نشست هم اندیشی و بازدید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با رئیس دانشگاه پیام نور در محل دانشگاه پیام نور بندرعباس برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در این نشست گفت: برترین معروف در دانشگاه و دربین دانشجویان  علم و آگاهی و  بی‌سوادی از بزرگترین منکر در بین این قشر است.

وی اظهار داشت: وجود دانشجوی بیسواد اثرات مخرب و غیر قابل جبرانی  در فضای جامعه کنونی  دارد  که  باعث عدم پیشرفت خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان این که یکی از  اولویت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در رویکرد در دانشگاه، مقوله اهمیت و جایگاه علم و دانش است، خاطرنشان کرد: دانشجویان نباید بی هدف و بدون انگیزه در راستای کسب علم باشند و از مدرک‌گرایی صرف  به شدت پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب اجتماعی بوده و جامعه دیندار امروز ما در این واجب الهی غفلت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن کریمی افزود: اولین برنامه ما در دانشگاه آموزش و آگاهی این دو امر واجب در میان دانشجویان است و در این عرصه نیز دانشجویان با  فرهنگ‌سازی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند. 

دبیر ستاد در پایان اضافه کرد: در بخش فضای رسانه‌ای نیز حضور دانشجویان برای پیشبرد اهداف این ستاد موثر و ضروری است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد