تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 8:49
کد خبر : 70469

اجرای طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل

اجرای طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در اردبیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اعتیاد به مواد مخدر و طلاق بیشترین فراوانی را در بین آسیب‌های اجتماعی در استان دارد که تلاش می شود این آسیب‌ها کاهش یابد. او افزایش اعتیاد و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اعتیاد به مواد مخدر و طلاق بیشترین فراوانی را در بین آسیب‌های اجتماعی در استان دارد که تلاش می شود این آسیب‌ها کاهش یابد.

او افزایش اعتیاد و طلاق را نگران‌کننده دانست و افزود: پنج مرکز کاهش کنترل طلاق در استان دایر شده و در ۹ ماه امسال ۲ هزار و ۲۴۸ نفر به این مراکز مراجعه کرده که از این تعداد ۳۶۱ مورد به صلح و سازش منجر شده است.

ستاری بیان‌کرد: در خانه امن هم به سه هزار و ۴۵۵ دختر خدمات ارائه شده است.

او با بیان اینکه ۷۳ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند، افزود: طرح غربالگری بینایی با هدف پیشگیری از بیماری‌های بینایی و کاهش معلولیت انجام می‌شود که در این طرح  ۷۳ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند.

ستاری در خصوص غربالگری شنوایی کودکان نیز بیان کرد: پارسال در استان اردبیل ۲۲ هزار نوزاد به دنیا آمدند که تمامی آنها مورد غربالگری شنوایی قرار گرفته‌اند و با تشخیص به موقع ۹۷ کودک از ابتلا به کرولالی نجات یافتند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: همچنین طرح مصون‌سازی کودکان از خطرات اعتیاد با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و به همت بهزیستی در تمامی مهد کودک‌ها اجرا می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد