تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 9:43
کد خبر : 6991

اعزام ۵۵ روحانی به مساجد و روستاهای شهرستان اسکو در ماه رمضان

اعزام ۵۵ روحانی به مساجد و روستاهای شهرستان اسکو در ماه رمضان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،حجت‌الاسلام مظفر رجب زاده درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جهت استفاده از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان امسال ۵۵ مبلغ به مساجد در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اسکو اعزام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،حجت‌الاسلام مظفر رجب زاده درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جهت استفاده از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان امسال ۵۵ مبلغ به مساجد در سطح شهرها و روستاهای شهرستان اسکو اعزام شدند.
وی افزود: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، محافل انس با قرآن و برگزاری مراسم دعا ونیایش از جمله فعالیت‌های مبلغان اعزامی در ماه رمضان دراین شهرستان است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسکو درادامه خاطرنشان کرد: در ایام لیالی قدر نیز ویژه برنامه‌های این شب مانند، تلاوت قرآن، سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر و … در مساجد شهرستان و خانه‌های قرآنی شهرستان اسکو برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ماه رمضان نعمت بزرگی برای بشر است ماه به‌خودآمدن و خودشناسی است، زیرا انسان در طول ۱۱ ماه از سال به بعد جسمانی‌اش پرداخته و با انجام فریضه روزه هم جسمش سالم و هم روحش صاف و صیقلی می‌شود.
رجب زاده درادامه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه میزبانی خدا است و خدای متعال از تمام بندگانش پذیرایی می‌کند و ثواب نماز خواندن و قرائت قرآن کریم چندین برابر ثواب دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسکو درادامه از امضاء تفاهم نامه همکاری قرانی با مرکز آموزشی سیدالشهداء خبر داد ویادآورشد: این تفاهم نامه همکاری بین اداره تبلیغات اسلامی و مرکز آموزشی شید الشهداء در زمینه قرآنی و آموزش مربیان قرآنی و آموزشیار قرآنی به امضاء رسید.
رجب زاده ، توجه به فقرا و مساکین را از ویژگی‎های ماه مبارک رمضان دانست و افزود: پایان ماه رمضان و اتمام روزه‎داری توجه به فقراست که با پرداخت زکات و اقامه نماز در روز عید فطر روزه ماه رمضان کامل می‎شود، از این رو توجه به فقرا، مساکین و درماندگان در ماه مبارک رمضان باید بیش از سایر ماه‎ها باشد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد