تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آذر 1398 - 5:55
کد خبر : 69706

تشکیل ۸۲۵ پرونده در راستای تشدید نظارت‌ها بر بازار

تشکیل ۸۲۵ پرونده در راستای تشدید نظارت‌ها بر بازار

علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یلدا از بیست‌وپنجم آذرماه تا بیست‌ونهم آذرماه نمایشگاه ویژه شب یلدا در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: در این نمایشگاه آجیل، شیرینی،

علی‌اکبر کبیری، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن یلدا از بیست‌وپنجم آذرماه تا بیست‌ونهم آذرماه نمایشگاه ویژه شب یلدا در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آجیل، شیرینی، شکلات، کالاهای موردنیاز شب یلدا، کالاهای اساسی و مواد شوینده ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به برگزاری ۱۲۰ گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صمت استان قزوین اشاره کرد: با سهمیه‌بندی بنزین، نظارت بر بازار تشدید شده و از بیست‌وپنجم آبان ماه تا هفدهم آذرماه ۵۶۶ گزارش و شکایت مردمی در خصوص گران‌فروشی و کم‌فروشی به دست ما رسیده است.

وی با اعلام اینکه عمده تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده و در این راستا ۸۲۵ پرونده تشکیل شده است؛ افزود: پرونده‌ها جهت صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و بیشتر شکایات مردم در خصوص مواد غذایی، خدمات حمل‌ونقل، لوازم‌خانگی، گاز مایع و مواد پروتئینی بوده است.

کبیری اعلام کرد: روز گذشته ۲۳ آذر قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان بود؛ قیمت گوشت گوساله مخلوط ۷۰ هزار تومان، ران و سردست گوساله هر کیلو ۷۵ هزار تومان و گوشت گوساله بدون چربی نیز ۸۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی مخلوط ۸۵ هزار تومان، گوشت بدون دنبه ۹۰ هزار تومان و ران و سردست گوسفندی با چربی نیز هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد