تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1398 - 18:28
کد خبر : 69448

تشییع دو شهید مدافع امنیت در شادگان

تشییع دو شهید مدافع امنیت در شادگان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مراسم تشییع شهید مدافع امنیت استوار یکم یاسر سپیدرو و شهید امر به معروف و نهی از منکر محمدعلی کاظمی با حضور  فرماندار شادگان، امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولان شهرستان، شیوخ، سران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مراسم تشییع شهید مدافع امنیت استوار یکم یاسر سپیدرو و شهید امر به معروف و نهی از منکر محمدعلی کاظمی با حضور  فرماندار شادگان، امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولان شهرستان، شیوخ، سران عشایر و اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.
پیکر مطهر شهید کاظمی ساکن شادگان که صبح سه‌شنبه هفته جاری در حالی‌که قصد داشت‌ اشراری را که با نیروی انتظامی درگیر شده بودند نهی از منکر کند به دست آنان به شهادت رسید در این شهر به خاک سپرده شد و پیکر استوار یکم شهید یاسر سپیدرو از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه ولایت شهر شادگان تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش واقع در استان مازندران منتقل و به خاک سپرده می‌شود.
تشییع شهید سرفراز احمد ورزردی سگوند
در دزفول
همچنین پیکر مطهر جانباز و آزاده سرفراز شهید احمد ورزردی سگوند دیروز در دزفول تشییع شد.
در این مراسم که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پیکر پاک این شهید گران‌قدر از حرم مطهر حضرت سبزقبا تشییع و در گلزار شهدای بهشت علی و در کنار همرزمانش آرام گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهید احمد ورزردی سگوند به علت بیماری داخلی و پس از تحمل رنج بیماری و آسیب‌های مجروحیت در بیمارستان بقیه‌الله تهران به فیض شهادت نائل آمد.
عبدالرضا فرجیان افزود: شهید احمد ورزردی سگوند در ۲۱ بهمن ۶۱ و در عملیات والفجر مقدماتی در اثر اصابت گلوله به کمر قطع نخاع و به اسارت نیروهای رژیم بعث عراق در آمد.
وی ادامه داد: ایشان پس از ۲۶ ماه و ۱۷ روز اسارت در تاریخ هفتم خرداد ۱۳۶۴ به میهن اسلامی بازگشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد